مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه مشکلی برای حضور در عربستان نداشته باشیم تمام اقدامات را با فدراسیون فوتبال ایران در میان گذاشته‌ایم.

 

جمشید زارع در خصوص آخرین اقدامات برای سفر به جده عربستان اظهار داشت:

خوشبختانه برد مقابل الشباب از لحاظ روحی و روانی بازیکنان ما را بسیار شاداب و آماده کرده است تا حدی که بچه‌ها این پتانسیل را دارند که الاتحاد را می‌توانند در کشور خود متوقف کنند.

 

وی افزود: تمام مقدمات سفر به عربستان را مهیا کرده‌ایم. با سفارت ایران در عربستان صحبت‌هایی داشته‌ایم و لیست بازیکنان و همراهان را ارسال کردیم؛ اما هنوز مسئولان الاتحاد جوابی به ما ندادند.

 

زارع ادامه داد: تمام اقدامات را با فدراسیون فوتبال ایران هم در میان گذاشته‌ایم تا آنها نیز به عنوان مرجع عالی فوتبال در کشورمان در جریان اقدامات ما باشند. من امیدوارم که بدون مشکل و دردسر وارد جده عربستان شویم. تا با یک بازی خوب مقابل الاتحاد که تیم آماده‌ای است به یک پیروز شیرین دست پیدا کنیم.

 

زارع در خصوص ناراحتی بعضی از بازیکنان در مورد ماندن در امارات گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. ما با تصمیم دنیزلی مقرر شد در امارات بمانیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی جده بیشتر آشنا شوند. خوشبختانه تعامل خوبی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه که در نیابت رویانیان در امارات هستند وجود دارد و مشکلی از این بابت نیست. ما سعی خواهیم کرد بستر‌های لازم را برای کادر فنی آماده کنیم تا با خیال آسوده‌تر افکار خود را پیاده کنند.

 

وی در خصوص همکاری‌های باشگاه الشباب نیز گفت: خوشحالم که الشبابی‌ها لطفی که در ایران به آنها داشتیم را فراموش نکردند. حتی در روزهایی که ما میهمان آنها نیستیم با برخورد گرم این عزیزان مواجه شدیم که جا دارد از مسئولان الشباب تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که بسیار خوب با ما همکاری کردند. با توجه به سیاست‌های باشگاه اجازه نخواهیم داد تا مشکلی قبل از بازی با الاتحاد پیش بیاید و ما با خیال راحت کار خود را به جلو خواهیم برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)