آخرین حربه یک جریان خبری برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف اخبار منتشر شده در برخی سایت های غیررسمی مبنی بر پیوستن کریمی به باشگاه الاهلی امارات در پایان فصل، کاپیتان سرخپوشان در گفت و گو با روزنامه اماراتی هرگز برای بازگشت به لیگ این کشور ابراز تمایل نکرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مصاحبه علی کریمی با روزنامه «الیوم» چاپ امارات آخرین بهانه بود برای یک جریان خبری برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس در آستانه بازی با الاتحاد عربستان.

 

“خبرآنلاین” نخستین رسانه ای بود که از ابراز تمایل علی کریمی مبنی بر بازگشت به الاهلی در گفت و گو با روزنامه اماراتی منتشر کرد. این سایت خبری بدون انتشار متن کامل مصاحبه کاپیتان پرسپولیس یا حتی تصاویر این گفت و گو، خبری را روی خروجی برد که در ساعات ابتدایی صبح امروز روی جلد اکثر زردنامه های ورزشی کشور خودنمایی می کرد.

 

کار حتی به جایی رسید که برخی سایت های فاقد اعتبار و خبرگزاری های غیررسمی مانند عصر ایران، جام نیوز، فردا و …، ساعتی پیش از پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال الاهلی امارات خبر دادند. به همین بهانه برای روشن شدن اذهان هوداران متن کامل گفت و گوی کاپیتان متعصب پرسپولیس را با روزنامه الیوم که در آن هیچ ابراز تمایلی برای بازگشت به الاهلی نشان نداده، منتشر می کنیم:

 

علی کریمی در گفت و گو با این روزنامه اماراتی در پاسخ به سئوالی در خصوص روزهای حضورش در الاهلی، گفت: دلم برای همه چیز تنگ شده است، برای باشگاه، هوادارانش، بازیکنان و کارکنان این تیم، همه ما مثل یک خانواده بودیم، هر کس در آنجا حضور داشت از من حمایت می کرد، بازیکنان هم حامی من بودند، همچنین ارتباط خوبی با مربیان تیم داشتم.

 

وی افزود: چهار سال از زندگی من با الاهلی بود و خاطرات خوبی از این تیم و هوادارانش دارم. هنوز هم با برخی بازیکنان این تیم در ارتباطم، مثل احمد شاه که اکنون مدیر تیم است. رابطه خوبی بین من با احمد و برادرانش وجود دارد.

 

کریمی ادامه داد: حضور در الهلال نقش زیادی در پیشرفت من داشت و باعث شد به تکامل برسم، با بازیکنان خیلی خوبی مثل سالم خمیس و عادل عبد العزیز و … همبازی بودم و آن ها هم به پیشرفت من کمک کردند، حتی توانستم با درخشش در جام ملت های سال 2004 عنوان مرد سال فوتبال آسیا را کسب کنم و از الاهلی به بایرن مونیخ آلمان پیوستم.

 

کریمی همچنین با اشاره به تجربه حضور در بایرن مونیخ گفت: مشکلی که برای بازیکنان آسیایی وجود دارد این است که در چنین تیم هایی فرصت زیادی برای بازی بدست نمی آید، من یک تجربه از حضور در شالکه هم داشتم اما بازهم فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاوردم. با همه این ها حضور در بایرن برای من تجربه خوبی بود.

 

کاپیتان پرسپولیس همچنین در خصوص زمان خداحافظی اش با دنیای فوتبال، گفت: من فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم چون شرایط خوبی برای بازی کردن دارم و دوست دارم در تیم ملی هم همچنان درخشش داشته باشیم، همین طور شرایط حضور در جام جهانی 2014 برزیل را هم دارم. جام جهانی 2006 برای من یک کابوس بود و خاطره خوبی از آن ندارم که بیان کنم، من در آن مسابقات مصدوم شدم و در طول فصل هم مصدوم بودم اما برای جام جهانی برزیل شرایط خوبی دارم، اگر یک روز احساس کنم بازیکن مفیدی نیستم بدون اینکه به کسی بگویم بی سر و صدا از فوتبال خداحافظی می کنم.

 

به گزارش مرجع خبری، حال این سئوال مطرح می شود که نقل قول برخی رسانه ها از کریمی مبنی بر اینکه دوست دارم یک روز دوباره پیراهن الاهلی را بر تن کنم از کدام جمله کریمی در مصاحبه با الیوم مطرح می شود؟!

 

گفتنی است محمد رویانیان روز چهارشنبه از ادامه همکاری علی کریمی و مصطفی دنیزلی با پرسپولیس در فصل آینده خبر داده بود، همچنین علی کریمی پیش از سفر کاروان پرسپولیس به امارات از تمایل برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس سخن گفته بود.

 

با تاکید دنیزلی مبنی بر ادامه حضور علی کریمی در ترکیب پرسپولیس، قرار است پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از عربستان ، مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد کاپیتان سرخپوشان انجام شود.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)