مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدزاده از سفرش به اسپانیا برای مذاکره با باشگاه های این کشور خبر داد و گفت: از باشگاه پرسپولیس هیچ توقعی ندارم.

 

«پا قدم پدرم خوب است و از وقتی که به آمریکا آمده تیم ما بازی هایش را نباخته است» این حرف را امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان و کاپیتان افسانه ای باشگاه پرسپولیس می زند.

 

احمدرضا که پس از تعطیلات عید نوروز راهی آمریکا شد تا به دیدن پسرش برود خودش هم در آنجا ماندگار شده و حالا در سمت کمک مربی در این تیم فعالیت می کند. این یک اتفاق خوشایند است و بدون شک از همه بیشتر پسر احمدرضا است که احساس خوشحالی می کند. امیر عابدزاده در گفت و گویی در مورد خودش، پدرش و پیشنهاداتی که از تیم های مختلف دارد حرف زده است.

 

پدرت آمده بود تو را ببیند. اما امروز خبر رسید که او مربی تیم لوس آنجلس بلوز شده است.
پا قدم پدرم خیلی خوب بود. از وقتی که به اینجا آمده تیم ما سه تا بازی کرده است که دو تا برد داشتیم و یک مساوی. این نتیجه خوبی برای تیم ما است که در بازی های قبلی یا باخته و یا مساوی کرده است.

 

او از پیشرفت تو ابراز رضایت می کند. پدرت امید زیادی به آینده ات دارد.

من 19 سال دارم. در لوس آنجلس بلوز دروازه بان ثابت هستم و در تمام مسابقات فیکس بوده ام. امیدوارم بتوانم زحماتی که او برایم کشیده است را جبران کنم.

 

ظاهرا علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 ساله ها هم نظر مثبتی روی تو دارد. خودت در این مورد چیزی شنیده ای؟
خبرها که می رسد. ایشان نظر لطفشان است. خودم فکر می کنم پیشرفت خوبی کرده ام.

 

از لیگ برتر ایران پیشنهادی داری؟

من دوست دارم در تیمی بازی کنم که روی نیمکت ننشینم. من دروازه بان هستم و یک دروازه بان برای پیشرفت باید بازی کند. الان خیلی از تیم ها در خارج از ایران هستند که من می توانم عضو آنها شوم اما نمی خواهم در تیمی بازی کنم که نیمکت نشین باشم. تیم هایی که می توانم در آنها بازی کنم تیم های بزرگی هستند اما نمی خواهم به آن تیم ها بروم.

 

یعنی از لیگ های معتبر خارجی هم پیشنهاد داشته ای؟
قرار است برای مذاکره با یکی از تیم های دسته اولی اسپانیا به این کشور بروم و در تمریناتش شرکت کنم. اگر همه چیز خوب پیش برود شاید بتوانم در این تیم بازی کنم. البته اگر پیشنهادی هم از تیم های ایرانی داشته باشم بررسی می کنم. چند وقت پیش یکی از تیم های شهرستانی به من پیشنهاد داد که برایشان بازی کنم. اما بنا به دلایلی قبول نکردم تا مذاکراتم را ادامه بدهم.

 

از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی نداشته ای؟
نه، هیچ کس از این باشگاه با من تماس نگرفته است.

 

انتظاری از پرسپولیسی ها نداری؟ اینکه حداقل فیلم بازی های تو را ببینند.

من یک دروازه بان هستم مثل بقیه. هیچ انتظاری هم از کسی ندارم. این بستگی به خودشان دارد که بخواهند فیلم بازی های من را ببینند یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)