مرجع خبری پرسپولیس :  دروازه بان اسبق پرسپولیس به عنوان یکی از معدود موافقان قانون ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی گفت: با لغو این قانون دروازه بانان ایرانی را نابود کردیم.

 

نیما نكیسا افزود: در سالی كه به نام تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی نام گذاری شده است، انتظار می رفت مسئولان فدراسیون فوتبال برای حمایت از دروازه بانان ایرانی این قانون را تمدید كنند.

 

وی ادامه داد: این مساله ضربات بسیار سنگینی را به دروازه بانان ایرانی وارد خواهد كرد و تا سال ها نمی توانیم مشكلاتی كه به وجود خواهد آمد را برطرف كنیم.

 

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چرا باید قانونی را تصویب كنیم كه می دانیم دیگر دروازه بانان ما روز خوشی نخواهند داشت و با این كار به دلالان و بازیكنان خارجی فرصت خود نمایی می دهیم.

 

وی تصریح كرد: آنقدر گلرهای جوان ایرانی باید روی نیمكت دروازه بانان خارجی بمانند، تا از فوتبال خداحافظی كنند.

 

وی اظهارداشت: اطمینان دارم از فصل آینده تمام باشگاه ها گلرهای خارجی را با هزینه بسیار كمی جذب می كنند و دروازه بانان ایرانی هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

 

نكیسا گفت: در این چند سال گلرهای بسیار خوبی به فوتبال ایران معرفی شده اند كه می توانند در آینده حتی در باشگاه های خارجی نیز حضور پیدا كنند.

 

وی خاطرنشان كرد: اگر در لیگ یك این قانون را تصویب كردند، پس مسئولان فدراسیون معتقدند كه این قانون می تواند به فوتبال ایران كمك كند، ‌پس چرا در لیگ برتر ممنوعیت را برداشتند.

 

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درپایان اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال با این تصمیم هایی كه می گیرند فكر می كنم در سال های نه چندان دور ورود تمام نفرات خارجی را ممنوع كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)