مرجع خبری پرسپولیس : پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت:دنیزلی به عنوان یك مربی حرفه ای باید در دیدار مقابل تیم فوتبال الاتحاد عربستان توانایی های خود را ثابت كند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ ضیا عربشاهی روز یكشنبه افزود: تیم الاتحاد با داشتن مهره های خوب خارجی و استفاده از شرایط میزبانی روز سختی را برای تیم پرسپولیس رقم خواهد زد.

 

 

وی با اشاره به همت و غیرت بازیكنانی ایرانی در میادین ورزشی گفت: بازیكنان پرسپولیس بایستی ضمن حفظ آرامش و استفاده از تجربیات خود با شكست الاتحاد در خانه اش از حقانیت فوتبال و ورزش ایران دفاع كنند.

 

وی تاكید كرد: بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس با شكست الاتحاد بار دیگر با هواداران خود آشتی و تمام تلخی ها و شكست های این فصل را به فراموشی بسپارد.

 

عربشاهی با اشاره به جدی گرفتن فصل نقل و انتقالات توسط باشگاه پرسپولیس تصریح كرد: كادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اتخاذ راهكار كارشناسی و منسجم نیازمند بازیكنانی كارآمد است.

 

وی اظهارداشت: تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت به روزهای اوج و جایگاه شایسته خود در برخی از نقاط زمین نیازمند بازیكنان باتجربه و با انگیزه ای است.

 

این بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم به 10 بازیكن جدید نیاز دارد.

 

عربشاهی خاطرنشان كرد: این تیم باید مهرداد پولادی را حفظ و مدافعان میانی كم اشتباه و در شان این تیم را جذب كند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در تك بازی مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب سوم خرداد ماه جاری میهمان تیم الاتحاد عربستان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)