مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم پرسپولیس با ادامه روند بازی های درخشان خود در آسیا، توانایی شكست تیم الاتحاد عربستان را دارد.

 

بهروز رهبری فرد بازی تیم پرسپولیس را در شهر جده عربستان سخت دانست و اضافه كرد: تیم پرسپولیس در فصل فوتبالی خود در بازی های خارج از خانه خود بهتر نتیجه گرفته و توانسته بازی های كم اشتباه تری ارایه دهد.

 

 

وی اظهار داشت: این تیم به دلیل كسب نتایج ضعیف در لیگ برتر امسال، همواره تحت فشار هودارانش قرار داشت و نتوانست در دیدار خانگی، بازی های زیبا و هجومی خود را در ورزشگاه آزادی تهران ارایه دهد.

 

مدافع ملی پوش سابق تیم پرسپولیس در مورد تعداد گل های خورده این تیم در یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران اظهار داشت: من، سال های زیادی در این تیم بازی كردم و تمام زندگی فوتبال خود را مدیون هواداران و تیم پرسپولیس هستم و از شكست ها و گل خوردن های مكرر این تیم به شدت ناراحت می شوم.

 

رهبری فرد تاكید كرد: مدیران و كادر فنی تیم پرسپولیس باید با جذب نفرات خوب و ترمیم خط دفاعی خود برای فصل آینده، تیم مورد انتظار هواداران را برای قهرمانی تشكیل دهند.

 

تیم فوتبال الاتحاد عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم، از شش بازی خود پنج پیروزی و یك مساوی كسب كرده تا با مجموع 16 امتیاز به عنوان تیم اول صعود كند.

 

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مرحله گروهی در مصاف با حریفان خود صاحب سه برتری، دو مساوی و یك شكست شده تا با مجموع 11 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یك هشتم نهایی صعود كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)