مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان كه از جدايي مهدوي كيا و هاشميان از پرسپوليس خبر داده بود، مي‌گويد تصميم‌گيري درباره بازيكنان بر عهده دنيزلي است.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه در دوبي به سر مي‌برد درباره تصويب حضور دروازه‌بان‌هاي خارجي در ليگ برتر اظهار كرد: جا دارد من به اين خاطر از مسئولان فدراسيون فوتبال تشكر كنم.

 

چرا كه تصميم خيلي خوبي گرفتند كه به پيشرفت فوتبال ما كمك مي‌كند. ما با اين تصميم خيلي خوشحال شديم.

 

وي ادامه داد: من در اردوي تيم هستم و اينجا همه چيز خوب است. بازيكنان ما روحيه بسيار خوبي دارند و عزم‌مان را جزم كرده‌ايم كه يك فوتبال قدرتمند را مقابل الاتحاد ارائه دهيم و باعث سربلندي ايران شويم.

 

رويانيان كه در ادامه با اشاره به اينكه تصميم‌گيري درباره مهدوي كيا و هاشميان بر عهده دنيزلي است، گفت: مهدي مهدوي كيا و وحيد هاشميان حرفه‌اي ترين و بااخلاق‌ترين بازيكنان ما هستند و در حيطه اختيارات من نيست كه بتوانم براي ماندن آن‌ها تصميم‌گيري كنم و اين دنيزلي است كه بايد درباره آينده آن‌ها نظر بدهد اما من دوست دارم كه اين دو نفر كه بازيكنان ارزشمندي هستند را همچنان در پرسپوليس ببينم.

 

وي افزود: درباره ميثاق معمارزاده و حسين هوشيار هم دنيزلي بايد تصميم‌گيري كند و من به طور صددرصد درباره اين دو نفر با دنيزلي صحبت خواهم كرد. حتي آنقدر هوشيار را دوست دارم كه او را با خودم به امارات آورده‌ام و قرار است با تيم به جده برود.

 

رويانيان در پايان گفت: شخصا علاقه زيادي به بازي مهدوي كيا و هاشميان دارم و بايد بگويم كه حتي خودم به مهدوي كيا پيشنهاد دادم براي فصل جديد در پرسپوليس بماند اما در اين راه چاره‌اي ندارم جز اينكه تصميم‌گيري‌ها را به دنيزلي بسپارم اما گمان مي‌كنم در درون دروازه، تيم ما نياز به تقويت دارد و بايد ببينيم سرمربي تيم چه نظري درباره ماندن دروازه‌بان‌ها خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)