مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم پرسپولیس در آستانه دیدار با الاتحاد گفت: این بازی حکم یک فینال زودرس را برای ما دارد.

 

جواد کاظمیان در خصوص بازی قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب امارات اظهار داشت: پس از شکست تلخی که مقابل الهلال به دست آوردیم، متأسفانه کار را در گروه خودمان گره زدیم.

 

اما می‌دانستیم که در خانه الشباب حق اشتباه نداریم و به همین دلیل برد در دستور کار تیم دنیزلی قرار داشت. دوباره تاکید می کنم که الشباب تیم کوچکی نبود اما آنها مقابل تیم ما و بازیکنان با تکنیک ایرانی حرفی برای گفتن نداشتند.

 

وی افزود: در دیدار قبلی سرعت و تاکتیک ما الشبابی‌ها را کلافه کرد و از طرفی هم حضور 3 هزار هوادار ایرانی در ورزشگاه آنها را شوکه کرده بود، همین موضوع باعث شد تا ما به سه گل برسیم و 2 گل هم نزنیم.

 

کاظمیان درباره بازی با الاتحاد عربستان نیز عنوان کرد: من معتقدم تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی گام بردارد نباید از هیچ حریفی بترسد. قطعاً ما دوست داشتیم در پلی آف  در خانه میزبان باشیم اما اینطور نشد. ما روز بسیار سختی را مقابل تیم الاتحاد داریم اما این دلیلی نمی‌شود که از پیش بازنده باشیم. الاتحاد بازیکنان بسیار زیرک و باهوشی دارد و قطعاً می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بماند؛ همان هدفی که ما به دنبال آن هستیم. به نظرم یک فینال زودرس را در دستور کار داریم و باید هر چه در توان داریم به نمایش بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)