مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن دو رگه ایرانی امروز یا فردا در تمرینات تیم ملی فوتبال در ترکیه ملحق می‌شود.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در آخرین مرحله دور مقدماتی مسابقات جام جهانی 2014 آماده می کند، به منظور برپایی یک اردوی 10روزه صبح روز گذشته وارد استانبول شد.

 

 

11 نفر از 24 بازیکن دعوت شده به تیم ایران روز دوشنبه پس از دو ساعت و پنجاه دقیقه پرواز، ساعت 10 به وقت محلی (30/11 به وقت ایران) وارد فرودگاه آتاتورک استانبول شده و در بدو ورود مورد استقبال تنی چند از مسئولان سرکنسولگری ایران در این شهر و شماری از ایرانیان مقیم قرار گرفتند.

 

 

اعضای تیم ایران سپس با یک دستگاه اتوبوس به کمپ باشگاه بشیکتاش که 35 دقیقه از فرودگاه فاصله داشت، انتقال یافته و پس از استقرار در اتاق های خود و صرف ناهار به استراحت پرداختند.

 

 اولین تمرین تیم کشورمان روز گذشته برگزار شد. تیم ملی فوتبال ایران هفتم خرداد یک دیدار دوستانه با آلبانی در ورزشگاه اصلی بشیکتاش در استانبول برگزار خواهد کرد. تیم ملی روز یازدهم خرداد از استانبول عازم تاشکند خواهد شد تا خود را برای دیدار روز چهاردهم خرداد برابر تیم ملی ازبکستان آماده کند.

 

امید نظری بازیکن ایرانی دورگه از سوئد و علیرضا حقیقی طی یکی دو روز آینده به اردو ملحق خواهند شد. محمدرضا خلعتبری نیز پس از آنکه مجوز باشگاه الوصل را دریافت کرد به ترکیه می آید. همچنین 10 بازیکن سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیز قرار است روز پنجشنبه عازم ترکیه شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)