مرجع خبری پرسپولیس : اردوي پرسپوليس در امارات تمام شد، اردويي كه اگر چه هيچ حاشيه‌ درون‌تيمي نداشت اما يكسري اخبار و انتشار آن باعث شد تا مديرعامل باشگاه به همين دليل و البته براي صحبت با بازيكنان و كادر فني به آنجا سفر كند.

 

يكي از شايعاتي كه خيلي هم به آن پرداخته شد توافق علي كريمي با الاهلي امارات بود. معمولا هر زمان كه كاپيتان پرسپوليس به اين كشور سفر مي‌كند صحبت‌هايي از اين دست شنيده مي‌شود.

 

 

از طرف ديگر اظهارنظر كريمي مبني بر اينكه هيچ پيشنهادي ندارد و حتي باشگاه پرسپوليس هم با او مذاكره‌اي نكرده، اگر چه به تمام شايعات پايان داد اما اين ابهام را به‌وجود آورده بود كه چرا پرسپوليس با او صحبتي براي تمديد قرارداد نداشته است.


اما به‌نظر مي‌رسد در سفر رويانيان به امارات صحبت‌هاي مقدماتي انجام شده اما هنوز سايت باشگاه خبري از نتيجه اين جلسه منتشر نكرده است. شايد آنها منتظر بازگشت او از ازبكستان هستند تا ادامه صحبت‌ها را در تهران انجام دهند.

به‌هرحال آنچه مشخص است بعد از بازي با الاتحاد صحبت‌هاي زيادي از اين دست شنيده مي‌شود و بايد ديد تيم گردن كلفتي كه پروين وعده‌اش را داده يا بستن تيمي قدرتمند كه مديرعامل قولش را داده، در نهايت با جذب چه كساني عملي خواهد شد. فعلا كه هر روز نام چند نفر به عنوان خريدهاي جديد شنيده مي‌شود. اينكه كريمي و باشگاه چه شروطي با هم گذاشتند را كسي نمي‌داند اما همانطور كه در بالا اشاره شد بايد ديد اين تيم گردن كلفت از چه كساني تشكيل مي‌شود و پرسپوليس با جذب چه بازيكناني مي‌خواهد ناكامي‌اش را در فصل گذشته جبران كند.

به‌نظر مي‌رسد پس از اين سفر مديرعامل و صحبت‌هايي كه صورت گرفته هواي پرسپوليس آفتابي باشد. علي كريمي نسبت به چند روز پيش تورم مچ پايش خيلي كمتر شده و اگر اتفاق خاصي نيفتد با ادامه درمان و تمرين‌هاي اختصاصي براي بازي چهارشنبه شب مقابل الاتحاد مشكلي ندارد. او هر زمان كه آماده بوده و انگيزه داشته بازي‌هاي خوبي را به‌نمايش گذاشته است به‌خصوص حالا كه اظهارنظر سرمربي الاتحاد را هم در مورد خودش شنيده كه اميدوار است كاپيتان پرسپوليس به بازي نرسد. البته كريمي تا حدودي از شنيدن خبر متعجب شده كه آنها با چه دقتي اخبار پرسپوليس را پيگيري مي‌كنند. قطعا اين حرف‌ها به جادوگر انگيزه مي‌دهد، اتفاقي كه خوشايند پرسپوليس و هوادارانش است. كريمي معمولا عادت ندارد به اين اظهارنظرها پاسخ دهد و شايد اگر از او سوال شود، تنها جمله معروف خودش را بگويد و آن اينكه «ايشان به ما لطف دارند». كريمي در صورت آمادگي حرف‌هايش را در زمين بازي خواهد زد. پرسپوليس در صورت پيروزي، جزو هشت تيم برتر آسيا قرار مي‌گيرد و با جذب نفرات جديد در آن مرحله كه بازي‌ها رفت و برگشت خواهد بود شانس بيشتري براي صعود به مراحل بالاتر خواهد داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)