مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم پرسپولیس گفت: با دانش دنیزلی و شناخت این مربی از الاتحاد بعید می‌دانم مشکل خاصی داشته باشیم.

 

شیث رضایی در خصوص بازی مقابل الاتحاد عربستان اظهارداشت: خوشبختانه در بازی قبلی برابر الشباب همان طور که گفته بودم بازی خوبی انجام دادیم و به برتری رسیدیم، امیدوارم شرایط همان بازی در دیدار برابر الاتحاد برای ما تکرار شود.

 

 

وی افزود: الاتحاد تیمی بسیار خوب و دونده است، چون آمارها نشان می‌دهد که آنها در طول بازی بسیار خوب توپ را در زمین گردش می‌دهند. این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند اما نگران نیستیم.

 

رضایی خاطرنشان کرد: حساسیت بازی با الاتحاد را می‌دانیم و به همین دلیل سعی خواهیم کرد با تمام توان مقابل این تیم قرار بگیریم چون این بازی برای ما بردنش لذت خاص خودش را دارد. الاتحاد قطعا در عربستان دوست دارد دست به هر کاری برای نتیجه گرفتن بزند، اما ما هم از ترفند آنها باخبر هستیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید در نیمه اول جانانه دروازه خودمان را حفظ کنیم و سپس با بازیکنان فرصت‌طلب و تکنیکی که داریم ضربه خود را به الاتحاد بزنیم. کار سخت است اما چاره‌ای جز پیروزی نداریم امیدوارم به هدفمان برسیم، خوشبختانه دنیزلی مربی است که تیم‌های عربستانی و حریفان ما را به خوبی می‌شناسد و از این بابت مشکل خاصی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)