مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: لیستی که برای الاتحاد ارسال کردیم مربوط به ۴ روز قبل است و چرا آن وقت نگفتند کاروان ما شلوغ است؟

 

جمشید زارع در خصوص ادعای مدیر روابط عمومی باشگاه الاتحاد عربستان مبنی بر شلوغ بودن کاروان پرسپولیس اظهار داشت:‌ همه می‌دانیم آنها این حرف‌ها را برای چه به زبان می‌آورند و به دنبال چه اهدافی هستند.

 

اما برای روشن شدن اذهان عمومی باید اعلام کنم بعد از بازی با الشباب اسم 50 نفر را از طریق فدراسیون فوتبال برای دریافت روادید ارائه کردیم.

 

وی افزود: تعداد نفرات، ساعت پرواز، اتاق‌های موردنیاز و درخواست چند دستگاه خودرو را به مسئولان الاتحاد دادیم ولی متاسفانه با این برخورد نامناسب مواجه شدیم.

 

زارع خاطرنشان کرد:‌ از الاتحادی‌ها خواستیم 2 نفر زودتر به عربستان بیایند تا مقدمات حضور کاروان ما را در این کشور مهیا کنند اما با حضور یک نفر موافقت کردند و مدیر رسانه‌ای ما را هم 5 ساعت در فرودگاه نگه داشتند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: نماینده ما با دردسر فراوان راهی باشگاه الاتحاد شد و جالب اینکه هیچکس نبود که جواب نماینده‌مان را بدهد. مسئولان الاتحاد به دنبال این هستند تا همه چیز را برای ما محدود کنند.

 

زارع گفت: ‌عربستانی‌ها دنبال این هستند که فشارهای روحی و روانی به تیم ما وارد کنند و تمرکز پرسپولیس را بهم بزنند اما تک تک بازیکنان ما می‌دانند که چه بازی حساسی در پیش دارند و انشاءالله در زمین جواب آنها را خواهیم داد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ناظر AFC نیز می‌گفت در قبال آنها نیز ناهماهنگی‌هایی صورت گرفته و این نشان می‌دهد الاتحادی‌ها برنامه‌ای برای میزبانی از ما نداشتند. در حال حاضر من در اتاقی هستم که 4 نفر در آن حضور دارند. عربستانی‌ها آداب میهمان‌نوازی را رعایت نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)