مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با شکست تیم الاتحاد این فصل تلخ را به خوبی تمام کنیم و در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

 

محمد نوری با بیان مطلب فوق تصریح کرد: با وجود اینکه اردوی امارات سخت بود اما آب و هوای این کشور شباهت زیادی با عربستان دارد. ما می‌خواستیم به این شرایط عادت کنیم تا در جده به مشکل نخوریم.

 

در هر صورت برخی از اتفاقات باعث شد تا ما در جده میهمان باشیم، در حالی که می‌توانستیم در ورزشگاه آزادی از حریف‌مان پذیرایی کنیم.

 

وی درباره تفاوت تیم الهلال و الاتحاد تاکید کرد: الهلال از نظر تاکتیکی قوی‌تر از الاتحاد است اما الاتحاد یک تیم فیزیکی است. ضمن اینکه بازی فردا شب در جده برگزار می‌شود و هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند.

 

نوری خاطر نشان کرد: تیم الاتحاد نسبت به تیمی که فصل پیش با آن بازی کردیم، ساختار دفاعی و هافبکش را حفظ کرده اما مهاجمان را تغییر داده و از نظر تهاجمی بسیار قدرتمندتر شده است.

 

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام هدف ما این است که این فصل تلخ را با پیروزی مقابل الاتحاد به خوبی تمام کنیم. متاسفانه الهلال از اشتباهات ما استفاده کرد و صدرنشین شد. اگر الغرافه را شکست داده بودیم الان کارمان به اینجا نمی‌کشید. البته دیگر نباید به گذشته فکر کرد.

 

نوری افزود: مهمترین بازی ما در آسیا مقابل الاتحاد است. اگر این بازی را ببازیم فرقی نمی‌کرد که به این مرحله بیاییم. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید در جمع هشت تیم آسیایی باشد.

 

وی در پایان درباره وضعیتش برای فصل بعد هم گفت: اگر دنیزلی در پرسپولیس بماند قطعا اولویت اول من پرسپولیس خواهد بود. فعلا منتظرم تا ببینم تیم چطور بسته می‌شود. چند پیشنهاد داخلی و چند پیشنهاد از تیم‌های منطقه دارم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

 

دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)