مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت این تیم گفت: الاتحاد ضعیف‌تر از الهلال است اما باید مراقب باشیم تا با پیروزی در بازی مهم مقابل این تیم بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

 

محمد نصرتی با اشاره به وضعیت خوب تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی خوبی را در امارات برگزار کردیم و شرایط مهیاست تا بتوانیم ناکامی‌های این فصل را با موفقیت برابر الاتحاد به فراموشی بسپاریم.

 

 

وی با بیان اینکه سه، چهار بازی اخیر الاتحاد را تماشا کرده و به خوبی این تیم توسط کادرفنی برای بازیکنان آنالیز شده است، افزود: الاتحاد تیم خوبی است که از شرایط میزبانی به بهترین شکل سود می‌برد اما پرسپولیس هم در بازی‌های خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا، 2 برد و یک مساوی کسب کرده و امیدواریم در این بازی هم بتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: الاتحاد از الهلال ضعیف‌تر است اما باید مراقب این تیم باشیم زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است و ممکن است هر لحظه اتفاقی رخ دهد که نتوانیم آن را جبران کنیم.

 

وی با اشاره به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود اما در نهایت جام بالای سر تیم چلسی رفت، تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه تمام توان‌شان را به کار می‌بندند تا با استفاده از نقاط ضعف حریف بتوانیم الاتحاد را در خانه‌اش شکست داده و ضمن صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا، هواداران‌مان را شاد کنیم.

 

نصرتی در پایان گفت: در این فصل هم من و هم پرسپولیس شرایط خوبی نداشتیم اما در این بازی که آخرین مسابقه ما در فصل جاری و مهمترین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیاست، می‌توانیم همه خاطرات تلخ را با پیروزی برابر الاتحاد شیرین کنیم و این سال فوتبالی را با شیرینی به پایان برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)