مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس از عوامل برگزاری دیدار تیم‌شان مقابل الاتحاد عربستان درخواست کردند، زمان آخرین سرخپوشان پیش از این بازی را تغییر دهند.

 

آخرین تمرین تیم پرسپولیس پیش از رویارویی با الاتحاد عربستان براساس برنامه می‌بایست ساعت 21 امشب به وقت محلی در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شود، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس از طرف عربستانی خواسته‌اند این تمرین یک ساعت و نیم زودتر آغاز شود.

 

 

محمدرضا زادمهر، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلایل اتخاذ این تصمیم گفت: براساس برنامه ما برای بازی با الاتحاد می‌بایست ساعت 19:30 فردا چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده حاضر باشیم.

 

وی در ادامه افزود: از آنجائیکه فاصله هتل ما تا محل برگزاری مسابقه بیش از 10 کیلومتر است، تصمیم گرفتیم امروز به گونه‌ای از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کنیم که فردا مشکلی بابت زمان حضور در ورزشگاه نداشته باشیم و در صورت وجود ترافیک و مشکلات دیگر فردا غافلگیر نشویم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین از ناراحتی نماینده مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسئولان باشگاه الاتحاد عربستان خبر داد و گفت: متاسفانه برای استقبال از ایشان نیز کسی به فرودگاه نرفته بود و مشکلاتی برای این نماینده AFC به وجود آمده است. ناظر مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم هماهنگی باشگاه الاتحاد با فدراسیون فوتبال عربستان را دلیل بروز این مشکلات عنوان کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)