مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس با انتقاد از مسئولان عربستانی که در زمان ورود و اسکان تیم اقداماتی در شان سرخپوشان انجام ندادند، گفت: ما بلدیم در این مواقع چگونه تیم را از بحران خارج کنیم و سختی‌ها را برای رسیدن به موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

بعد از بازی‌های مرحله گروهی باید این بازی پلی‌آف را به نحو احسن انجام دهیم. بازیکنانم می‌دانند دیدار مقابل الاتحاد چقدر برای‌مان حیاتی است و بدون توجه به مشکلات با تمام توان در این بازی به میدان خواهند رفت.

 

وی اضافه کرد: شاید دیروز شرایط در زمان خروج از فرودگاه و ورود به هتل و همچنین وضعیت اسکان آنگونه که می‌خواستیم نبود و خیلی مشکلات برای‌مان ایجاد شد اما بدون توجه به این مسائل روی بازی فردا تمرکز خواهیم کرد، زیرا در ایران طرفداران بسیاری داریم که منتظر خبرهای خوب‌مان هستند.

 

سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد: طبق استانداردهای AFC و یوفا مکانی که برای اقامت تیم میهمان در نظر گرفته می‌شود باید در شان آن تیم باشد اما نه هتلی که در آن اقامت داریم و نه همکاری مسئولان در فرودگاه و جاهای دیگر از نظر راحتی ورود به هیچ وجه در شان پرسپولیس نبود و مسائلی که باید در این خصوص رعایت می‌شد برای استقبال انجام نگرفت.

 

دنیزلی اضافه کرد: الاتحادی‌ها قوانین اسکان و ورود تیم‌ها را می دانند ولی نمی‌دانم چرا آن را اجرا نکردند. البته تمام این مسائل را به طرف دیگر می‌گذاریم و با تمام توان فردا به میدان خواهیم رفت.

 

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: الاتحاد تیم خوب و بزرگی است و پرسپولیس هم تیم خوب و بزرگی در ایران است. فردا در زمین هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا به نتیجه دلخواه دست یابیم. به همه بازیکنانم اطمینان دارم و انشاءالله با نتیجه دلخواه زمین را ترک خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه شرایط هتل مطلوب نیست و فاصله بسیاری بین آن و ورزشگاه وجود دارد ادامه داد: شرایط هر چه باشد ما دنبال بهانه نبوده و بعد از بازی نمی‌گوییم این مشکلات باعث ناکامی ما شد. ما هیچ مشکلی نداشته و تمام توان‌مان را برای موفقیت در این بازی به کار خواهیم بست.

 

دنیزلی در پایان گفت: ما بلدیم در این مواقع چگونه تیم را از بحران خارج کنیم و سختی‌ها را برای رسیدن به موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)