مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی اسپانیایی تیم الاتحاد عربستان، پرسپولیس را تیمی بزرگ خواند و گفت: تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که برابر پرسپولیس به موفقیت دست یابیم.

 

“رائول کاندا”، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال الاتحاد عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در این بازی برنامه‌های مدنظر خود را در زمین پیاده می‌کنیم.

 

 

می‌دانیم پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است ولی با اجرای برنامه‌های تاکتیکی خود به فکر رسیدن به موفقیت در این بازی هستیم.

 

وی در ادامه افزود: شاید مسائل و مشکلاتی در تیم‌مان باشد اما هدف‌مان این است که بهترین عملکرد را در این بازی مهم از خود ارائه دهیم و با موفقیت زمین را ترک کنیم.

 

سرمربی اسپانیایی تیم الاتحاد عربستان در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم تاکید کرد: این یک موضوع نرمال است که تیمی در یک بازی صد درصد نفراتش را در اختیار نداشته باشد. ما می‌خواهیم 11 بازیکن را به میدان بفرستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند، زیرا در زمان حضور در میدان هر بازیکنی تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا تیم به اهدافش برسد.

 

وی همچنین تاکید کرد: همه می‌دانند در تیم الاتحاد بازیکنانی حضور دارند که در تاریخ فوتبال عربستان تاثیرگذار بوده‌اند مانند محمد نور و دیگرانی که نام‌شان را نمی‌خواهم ببرم. قطعا ما هم مانند پرسپولیس بازیکنان بزرگی داریم که برای رسیدن به موفقیت به آنها تکیه می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)