مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جلسات بسیار خوبی با کریمی برای تمدید قرارداد داشتیم.

 

محمد رویانیان با اشاره به اولین سالگرد درگذشت ناصر حجازی گفت: از دوران جوانی‌ام به دو فوتبالیست علاقه قلبی داشتم. یکی از آنها ناصر حجازی بود که همیشه بازی‌هایش را دنبال می‌کردم و یکی دیگر علی پروین است که همیشه او را دوست دارم.

 

 

وی اضافه کرد: این دو نفر محبوب دوران جوانی من بودند. بعد از اینکه به نیروی انتظامی آمدم باز هم این دو عزیز را دوست داشتم اما توفیقی نداشتم تا با حجازی دیدار کنم. سعی می‌کردم از طریق تلویزیون،‌ چهره محبوبم یعنی حجازی را ببینم و وقتی این اتفاق می‌افتاد لذت می‌بردم.

 

 

 

رویانیان خاطرنشان کرد: در دوران بیماری حجازی پیگیر وضعیت او بودم، او از بین ما رفت اما یادش همیشه در دلم باقی است. سعی می‌کنم حالا که حجازی در بین ما نیست، برای شادی روح او دعا و قرآن بخوانم. این تنها کاری است که از دستم برمی‌آید. اگر هم توفیقی شد و در ایران بودم روز پنجشنبه در مراسم سالگرد وی حضور پیدا خواهم کرد. این مصیبت که باورکردنش سخت است را به خانواده حجازی، جامعه فوتبال، باشگاه استقلال و پیشکسوتان بزرگ این تیم تسلیت می‌گویم. در حالی که وارد ماه رجب می‌شویم، آرزویم این است که همیشه بزرگان و پیشکسوتانمان سالم و سلامت در بین ما باشند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو درباره جلسه با کریمی برای تمدید قرارداد تاکید کرد: صحبت‌های خوبی بین من و کریمی و همچنین کریمی و دنیزلی انجام شد. روزهای خوبی بین من و دنیزلی و کریمی سپری شد و به کریمی پیشنهاد ماندن در پرسپولیس را دادیم.

 

وی ادامه داد: برنامه‌هایم در فصل آینده را برای دنیزلی و کریمی گفتم و همچنین تیمی که در رویای خودم داشتم را تشریح کردم. قطعا ما هرگونه جذب بازیکنی را با نظر دنیزلی انجام خواهیم داد تا انشاءالله تیم خوبی را در فصل آینده راهی مسابقات کنیم.

 

رویانیان درباره دیدار فردا با الاتحاد گفت: امیدوارم بچه‌های با تعصب و با غیرت ما بتوانند در بازی فردا سربلند بیرون بیایند. شرایط تیم را خوب دیدم و برد مقابل الشباب هم به بچه‌ها روحیه داده است. کار سخت است و امیدوارم بچه‌های جوان و باتجربه و بزرگ ما با یک نتیجه خوب این بازی را پشت سر خواهند بگذارند تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)