مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس با اشاره به اینکه در حال حاضر به چیزی جز موفقیت این تیم فکر نمی‌کند، گفت: همه مشکلاتی که در این مدت به وجود آمده را به خاطر هدف بزرگ‌مان که پیروزی مقابل الاتحاد و صعود به مرحله بعد است تحمل می‌کنیم.

 

مهدی مهدوی کیا در خصوص بازی این تیم برابر الاتحاد ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

سرنوشت ‌مان دست خودمان بود اما با نتایجی که برابر الغرافه و الهلال گرفتیم آن را تغییر دادیم و به جایی اینکه دیدار پلی آف را در تهران برگزار کنیم به عربستان آمدیم.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تیم ما در دو بازی خانگی آخر تنها یک امتیاز گرفت افزود: فردا باید مقابل تیمی بازی کنیم که مرحله مقدماتی را به خوبی پشت سر گذاشته و قطعاً پیروزی مقابل این تیمٰ صعود به مرحله بعد را شیرین تر خواهد کرد.

 

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: درست است الاتحادی‌ها در سه بازی خانگی پیروز شدند اما پرسپولیس هم در لیگ قهرمانان توانسته بازی های خارجی را به شکلی مطلوب پشت سر گذاشته و هفت امتیاز ارزشمند در این بازی‌ها کسب کرده است.

 

وی در مورد اینکه الاتحاد قوی تر است یا الهلال ادامه داد: آن چیزی که من دیدم الهلال قوی‌تر از الاتحاد است و امیدوارم روند بازی هم به شکلی پیش بروم که بتوانیم با برتری مقابل الاتحاد به مرحله بعد صعود کنیم.

 

مهدوی کیا در مورد تاثیر کارشکنی عرب‌ها در عملکرد این تیم مقابل الاتحاد اظهار داشت: این چیزها برای ما طبیعی است و تا حدودی می‌دانستیم آنها ما را معطل می‌کنند. ما باید کار اصلی خود را در زمین ارایه کنیم و با بازی خوب و کسب نتیجه دلخواه همه این اتفاقات را به نوعی جبران کنیم.

 

کاپیتان تیم پرسپولیس با بیان اینکه طولانی شدن اردو تا حدودی روی تیم تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: ما هدف بزرگی داریم که صعود به مرحله بعدی و خوشحال کردن هواداران قطعاً برای رسیدن به این هدف همه مسایل را تحمل می‌کنیم.

 

وی در خصوص اینکه که آیا از بازی نکردن در دیدارهای گذشته ناراحت است، خاطرنشان کرد: نه اصلاً‌این گونه نیست. من همیشه به نظر مربیانم احترام گذاشتم. اما اگر بازیکن زمان بیشتری در میدان باشد تاثیرگذاری به مراتب بهتری خواهد داشت. کار در زمان کوتاه سخت است اما قطعاً اگر فرصت بیشتری داشته باشم تلاش می کنم تا تاثیرگذاری‌ام بیشتر باشد.

 

وی در مورد اینکه ممکن است بازی با الاتحاد به وقت اضافه هم کشیده شود که در این لحظات بازیکنان باتجربه مانند خودش، هاشمیان، علی کریمی می‌توانند در نتیجه گیری نهایی تیم تاثیرگذار باشند اظهار داشت: بالاخره همیشه تجربه می‌تواند در تلفیق با نیروی جوانی به موفقیت تیم کمک کند.

 

مهدوی کیا تاکید کرد: امیدوارم این مرحله سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم و قطعاً ‌در این صورت با تقویت تیم برای فصل آینده پرسپولیس با این همه هوادار شایستگی رسیدن به قهرمانی آسیا را دارد اما شرط اول رسیدن به این هدف عبور سلامت از این مرحله است.

 

مهدوی کیا در مورد اینکه هواداران دوست دارند بدانند وی چه تصمیمی برای فصل بعد دارد، خاطرنشان کرد: بگذارید این بازی به پایان برسد و پس از آن در این خصوص صحبت خواهم کرد. ضمن اینکه زمانی که از فوتبال خداحافظی کنم قطعاً باید برای مربی شدن دوره‌های مربیگری را پشت سر بگذارم.

 

وی در خصوص اظهار نظر رویانیان در مورد جدایی قطعی او و هاشمیان اظهار داشت: من با ایشان صحبت کردم و او گفت چنین صحبتی نکرده است. من در ایران نبودم و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده. آقای رویانیان می گوید مصاحبه نکرده است ولی در حال حاضر تمام فکر و ذکرم موفقیت تیم است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

 

کاپیتان پرسپولیس در پایان در مورد صحبت‌های کی‌روش که اعتقاد دارد باید توجه بیشتری به تیم ملی شود گفت: این حق باشگاه‌هاست که هزینه می کنند و باید در این روزهای حساس از بازیکنان خود که روی آنها حساب کرده‌اند استفاده کنند. شما ببینید رئال مادرید در تیم‌های مطرح اروپایی با همه نفرات به کشورهایی مانند کویت و … می‌آید قطعاً پس از پایان این مرحله مهم و موفقیت‌های تیم‌های ایرانی ملی پوشان می‌توانند با آرامش بیشتری در خدمت تیم ملی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)