مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال مس كرمان در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس تهران تیم محبوب من است و دوران خوبی را در این تیم سپری كردم اما تا به امروز و برای فصل جدید از این تیم پیشنهادی نداشته ام.

 

سپهر حیدری اضافه كرد: فصل خیلی سختی را در تیم مس پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با حمایت مدیران و هواداران این تیم توانستیم در هفته های پایانی نتایج خوبی كسب كنیم و در جدول رده بندی به نحو مطلوبی صعود كنیم.

 

 

حیدری كه قراردادش با تیم مس به پایان رسیده است، تصریح كرد: با این كه فصل سختی بود و دیگر قراردادی با این تیم ندارم، اما به احترام مدیریت و هواداران تیم مس كرمان اولویت نخستم برای دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر این تیم خواهد بود.

 

 

مدافع تیم فوتبال مس كرمان در باره سایر پیشنهادهایی كه برای فصل جدید لیگ برتر دارد نیز گفت: 3 پیشنهاد از تیم های شهرستانی دارم و یك تیم نیز از تهران خواهان من است و به طور حتم ظرف 10 روز آینده تیم جدید را انتخاب و در این خصوص تصمیم گیری خواهم كرد.

 

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: نمی خواهم اتفاقات فصل گذشته رخ دهد، فصل گذشته و به دلیل اتفاقاتی كه در باشگاه پرسپولیس تهران افتاد، فرصت های خوبی از من گرفته شد و در موعد مقرر نتوانستم تیم خود را انتخاب كنم.

 

وی در خاتمه برای تیم پرسپولیس كه فردا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم الاتحاد عربستان دیدار دارد، آرزوی موفقیت كرد.

 

سپهر حیدری در دهمین دوره رقابت های لیگ برتر، سرگروه تیم فوتبال پرسپولیس بود و به دلیل قرار نگرفتن در فهرست حمید استیلی سرمربی وقت این تیم از این تیم جدا شد و به تیم مس كرمان رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)