مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : تیم ما در طول بازی های این فصل لیگ قهرمانان عملكرد بسیار خوبی داشته و الاتحاد از پرسپولیس در این دیدار هراس دارد.

 

افشین پیروانی گفت: دیدار فردا مقابل الاتحاد از اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم برخورداراست، ‌زیرا این مسابقه با یكی از تیم های خوب آسیا برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه لیگ قهرمانان عملكرد بسیار خوبی داشته و اطمینان دارم كه الاتحاد نیز از پرسپولیس به شدت هراس دارد.

 

 

سرمربی اسبق پرسپولیس، گفت: تیم الاتحاد در ابتدا بازی بسیار هجومی كار خواهند كرد و اگر بازیكنان پرسپولیس بتوانند حملات آنها را خنثی كنند می تواند در سایر دقایق دروازه الاتحاد را باز كنند.

 

وی تصریح كرد: پرسپولیس با توجه به بازیكنان خوبی كه در اختیار دارد، باید در این دیدار به ضد حملات چشم داشته باشد.

 

وی در خصوص عملكرد ایمون زاید، اظهار داشت: او بازیكن بسیار باهوشی است كه موفق شده در دیدارهای اخیر گل های بسیار حساسی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

 

پیروانی در خصوص انتقاد برخی از بازیكنان از زاید، گفت: از بازیكنان پرسپولیس می خواهم به دنبال این مسایل نباشند زیرا از همدلی تیم می كاهد.

 

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص عملكرد خط دفاعی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان كرد: زمانی كه تیم گل می خورد نباید مدافعان و دروازه بان را مقصر دانست ،‌ زیرا در صورتی كه ساختار دفاعی تیم مناسب باشد از اینگونه مشكلات به وجود نمی آید.

 

وی در خصوص عملكرد دنیزلی، گفت: دنیزلی مربی بسیار بزرگی است كه یك تیم بحران زده را در اواسط فصل تحویل گرفت.

 

وی با اشاره به حمایت های رویانیان، تاكید كرد: رویانیان نیز به خوبی كنار او بوده و باید عملكرد واقعی تیم را در فصل آینده مشاهده كرد.

 

پیروانی درخصوص وضعیت خودبرای فصل آینده،‌ گفت: پیشنهاد خاصی نبوده و تنها در حد حرف بوده اند و به یك باشگاه نیز برنامه داده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)