مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: مسلما تیمی که بدهکار باشد نمی‌تواند در لیگ برتر شرکت کند.

 

غلامرضا بهروان درباره بازی شب گذشته سپاهان و استقلال و شعارهایی که علیه رحمتی داده شد، عنوان کرد: برگزاری بازی مشکلی نداشت ولی وقتی بازی شروع شد من در جایگاه ویژه بودم و چندان صدای شعار هواداران را نمی شنیدم.

 

اما هواداران دو تیم علیه هم شعار دادند. این بازی زیر نظر AFC بود و من هم اگر به ورزشگاه رفتم برای برگزار شدن بهتر این مسابقه بوده است.

 

سرپرست سازمان لیگ در ارتباط با اینکه گفته می شود قرار است لیگ 16 تیمی شود، اظهار داشت: بحث کاهش تیم ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید مطرح شود و ما مصوبه آن را بگیریم. من خودم موافق 16 تیمی شدن هستم اما این موضوع یک پروسه زمانی می خواهد. شاید تصویب شود که برای فصل بعدی کاهش تیم ها را داشته باشیم و شاید هم این مصوبه به امسال برسد. آنچه مسلم است تیم هایی که نتوانند مجوز حرفه ای بگیرند نمی توانند در لیگ برتر شرکت کنند.

 

بهروان تصریح کرد: برای کسب مجوز حرفه ای 5 محور از سوی AFC و فیفا مطرح شده که هر کدام از این 5 محور زیر شاخه هایی دارند که در مجموع 60 محور می شود. من هم می دانم که همه باشگاه ها این شرایط را ندارند اما از سال گذشته همه این موارد را به باشگاه ها گفته ایم. گروه هایی که در حال پیگیری این مسئله هستند مدام با باشگاه ها در تماس هستند. هیچ تیمی برای فصل جدید نباید بدهکار باشد.مسلما تیمی که از همه بدهکارتر باشد نمی تواند در مسابقات شرکت کند.

 

بهروان درباره خرید تیم از سوی ساکت و شایعاتی مبنی بر خرید امتیاز تیم گهر زاگرس توسط باشگاه فولاد گسترش گفت: در مورد ساکت باید بگویم که او در تلاش است که تیمی را بخرد ولی نمی خواهد امتیاز آن را به اصفهان ببرد ولی در مورد گهر زاگرس هنوز مطلب جدی به ما گفته نشده است و برای خرید امتیاز یک تیم و انتقال به استان دیگر با استانداری هر دو استان موافق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)