مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم لیبیایی پرسپولیس که برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسیده است، گفت: می خواهم فصل آینده با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر و آقای گلی را جشن بگیرم.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره حذف اين تيم از ليگ قهرمانان آسيا، ديدار مقابل الاتحاد عربستان و آينده خود در اين تيم صحبت كرد.

 

* با شكست سه بر صفر مقابل الاتحاد از آسيا حذف شديد تا ناكامي‌هاي پرسپوليس به نوعي در اين فصل كامل شود.

ـ مي دانستيم كه بازي سختي در عربستان داريم. اين كه اين بازي را باختيم زياد غير طبيعي نبود. در نيمه اول دو گل بد خورديم. بهتر بگويم دو گل كاملا بچگانه خورديم كه مي‌توانستيم اين گل‌ها را دريافت نكنيم. هميشه بازي كردن در خانه تيم‌هاي عربستاني دشوار بوده، اما فكر مي‌كنم ما در همان نيمه اول نتيجه‌ را از دست داديم، هر چند در نيمه دوم كمي بهتر بازي كرديم. اما اگر گل دوم را نخورده بوديم، مي‌توانستيم نتيجه‌ يك بر صفر باخته را جبران كنيم.

* پنالتي مشكوكي هم عليه پرسپوليس گرفته شد.
ـ تصميم سختگيرانه اي از سوي داور بود. فكر مي‌كنم كه 80 درصد داوران اين صحنه ها را پنالتي نمي‌گيرند. با اين حال وقتي گل دوم را خورديم، روحيه‌مان پايين‌تر آمد، اما نتيجه‌ بدي گرفتيم و همه اميدهايي كه داشتيم از دست رفت.

* پس از تساوي پرسپوليس مقابل الغرافه و شكست مقابل الهلال برخي رسانه‌ها و محافل فوتبالي از كم كاري چند بازيكن پرسپوليس صحبت كردند. نظرت درباره اين موضوع چيست؟
ـ من اصلا موافق نيستم كه بعضي از بازيكنان بازي هميشگي خود را انجام نداده باشند. هر چند كه من هنوز فارسي بلد نيستم و نمي‌توانم رابطه نزديكي با بازيكنان برقرار كنم. نمي‌دانم بيشتر اوقات در ميان آن‌ها چه مي‌گذرد، اما اين را مطمئنم كه همه بازيكنان بعد از نتايج ضعيفي كه داشتيم ناراحت بودند. وقتي به عقب بر مي‌گرديم مي‌بينيم كه بدترين نتيجه‌ ما تساوي مقابل الغرافه بود. ما بايد آن بازي را مي‌برديم و اگر سه امتياز را در آن ديدار به دست آورده بوديم، داستان كاملا عوض مي‌شد و شايد الان به راحتي در مرحله بعدي ليگ قهرمانان بوديم. فكر مي‌كنم بزرگ‌ترين ناكامي ما در همان ديدار رقم خورد.

* ايمون زايد از نيم فصل به پرسپوليس آمد و حالا ليگ تمام شده. آيا به اهدافي كه پيش از آمدن به اين تيم در نظر داشتي، دست پيدا كردي؟
ـ پيش از اين كه به پرسپوليس بيايم هدفم اين بود كه فضاي متفاوتي را تجربه كنم. روزهاي اولي كه در تمرين بودم هيچ كس نمي دانست كه بازي من چگونه است و حتي مربي تيم هم شناختي از من نداشت. بنابراين هدف من اين بود كه كيفيت خودم را به بقيه نشان دهم. در كل فكر مي‌كنم خودم در اولين سال حضورم در ايران عملكرد خوبي داشته‌ام. سه بار در بازي‌هاي پرسپوليس هت تريك كردم و در بازي‌هاي ليگ قهرمانان هم پنج گل به ثمر رساندم. در 15 بازي كه در پرسپوليس بودم 12 گل زدم و فكر مي‌كنم آمار بدي ندارم. خيلي دوست داشتم در طول فصل با گلزني خود را مطرح كنم، اما براي من اين فصل خيلي بد تمام شد، چرا كه در ليگ رتبه خوبي به دست نياورديم و در آسيا هم حذف شديم.

* به آينده فكر كرده‌اي. از چه تيم‌هايي براي فصل بعد پيشنهاد داري؟
ـ من چند پيشنهاد از كشورهاي اروپايي و همچنين عربستان و امارات دارم كه نمي‌خواهم اسم تيم‌ها را بياورم، اما تنها تيمي كه براي آن بازي مي‌كنم پرسپوليس است. چرا كه بزرگ‌ترين تيم ايران است و من خاطرات خوبي با هوادارانش دارم. دوست دارم فصل بعد با پرسپوليس براي قهرماني تلاش كنيم و با سپاهان بجنگيم. دوست ندارم مثل امسال باشد كه نتايج ضعيفي بگيريم.

* رويانيان گفته فصل بعد تيم قدرتمندي را مي‌بندد. نگران نيستي كه با آمدن مهاجمان جديد جايگاه خود را از دست بدهي؟
ـ من هميشه رقابت را دوست داشته‌ام. طبيعي است كه مي‌‌خواهم مهاجم اول تيم باشم. ضمن اين كه دوست دارم فصل بعد آقاي گل ليگ شوم و اگر در پرسپوليس بمانم قطعا براي اين هدف تلاش خواهم كرد.

* وقتي مي خواهي از فضايي كه در ايران تجربه كردي براي خانواده‌ات بگويي، اولين ويژگي كه به ذهنت مي‌رسد، چيست؟
ـ من براي گذراندن تعطيلات بعد از فصل به مرخصي مي روم. خيلي سخت است كه تجربه‌اي كه در ايران داشتم را در قالب كلامات محدود كنم. من DVD بازي مقابل استقلال و الشباب و همچنين الغرافه را كه 96 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند، براي خانواده‌ام فرستاده‌ام. آن‌ها تقريبا مي دانند كه من در ايران چه شرايطي داشتم، اما بدون شك وقتي بخواهم براي آن‌ها تعريف كنم پيش از هر چيزي به هيجان و اشتياق بالاي هواداران اشاره مي‌كنم كه در كمتر جايي آن را ديده بودم. حتي بعد از هت تريك من مقابل استقلال وقتي هواداران استقلالي من را در خيابان مي‌ديدند از ديدنم خوشحال مي‌شدند و به من مي‌گفتند تو را دوست داريم. مي‌‌خواهم اين تجربه را همچنان در ايران داشته باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)