مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: شنیده‌ایم پرسپولیس پیشنهاد یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی به بنگر و حسینی داده است.

 

رسول خوروش در مورد مذاکره باشگاه سپاهان با مهرداد پولادی گفت: با این بازیکن صحبت کرده ایم اما هنوز تکلیفش با پرسپولیس مشخص نیست. تا آخر هفته معلوم می شود پولادی به سپاهان می آید یا خیر.

 

 

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان برای جذب ساموئل پیشنهاد اغوا کننده ای به استقلال داده است، عنوان کرد: اگر بخواهیم این بازیکن را بگیریم، خودم به میدان می روم! ما ساموئل را نمی خواهیم.

 

سرپرست سپاهان با بیان این خبر که قرارداد مهدی جعفرپور هم با این تیم تمدید شد، گفت: فعلا در فکر تمدید قرارداد با بازیکنان خودمان هستیم و امروز هم قرار بود با چند نفر از بازیکنان خودمان صحبت کنیم که به دلیل سفر رحیمی به ترکیه این قرارها را لغو کردیم.

 

خوروش درباره اینکه بنگر در مصاحبه ای عنوان کرده 99 درصد پرسپولیسی شده اظهار داشت: ما هم این شایعات را می شنویم و حتی شنیدیم که پرسپولیس پیشنهاد یک میلیارد و 150 میلیون تومانی به بنگر و سید جلال داده است و قرار هم هست آپارتمان با تمام تجهیزات به این بازیکنان داده شود. نمی دانیم پرسپولیس این پول ها را از کجا می آورد. ما این اخبار را شنیدیم و صحت و سقم آن را نمی دانیم. بنگر هنوز به ما نگفته در سپاهان نمی ماند و برای مذاکره قرار گذاشته ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)