مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس پس از توافق با اين باشگاه براي تمديد قرارداد گفت كه به فصل آينده بسيار اميدوار است.

 

مهدي مهدوي كيا درباره توافقش با باشگاه پرسپوليس گفت: قبل از اين كه به دوحه برويم با رويانيان جلسه داشتم. او به من گفت كه چه تصميمي براي آينده داري كه من در پاسخ گفتم بايد با دنيزلي صحبت كنم و نظرش را جويا شوم. در دوبي با دنيزلي نشست بسيار خوبي داشتيم. نظر او اين بود كه فصل بعد هم در كنار پرسپوليس باشم. پس از آن و وقتي رويانيان به دوبي آمد با او هم صحبتي را انجام دادم و توافقات لازم انجام شد و ظرف روزهاي آينده قراردادم را با پرسپوليس تمديد خواهم كرد و بعد براي استراحت به مسافرت خواهم رفت.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه اما روز گذشته نقل قولي از شما منتشر شده بود كه گفته بوديد نمي دانيد دنيزلي چه تصميمي درباره شما خواهد گرفت؟ گفت: من واقعا از اين صحبتي كه به نقل از من منتشر شد، تعجب كردم. من براي رسانه‌ها احترام زيادي قائلم، اما بعضي وقت‌ها صحبت‌هايي از من منتشر مي‌شود كه روحم از آن‌ها خبر ندارد. من هميشه با رسانه‌ها ارتباط داشتم، اما به دلايل متعدد در اين چند وقت مصاحبه‌اي انجام ندادم و همين كه من اكنون اعلام كردم با پرسپوليس به توافق رسيده‌ام و دنيزلي هم نظرش بر روي من مثبت است نشان مي‌دهد كه نقل قولي كه از من منتشر شده صحت ندارد.

 

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چرا در بازي‌هاي آخر اين فصل به ندرت بازي كرديد؟ گفت: من هميشه تابع نظر مربيان بوده‌ام، اما در صحبتي كه با دنيزلي داشتم گفت چون دو بار مصدوم شدي و از شرايط آرماني كمي فاصله داشتي كمتر به تو بازي دادم. او راست مي‌گويد من دو بار مصدوم شدم كه در كار من اين مساله كمي تاثيرگذار بود.

 

مهدوي كيا درباره انگيزه‌اش پس از تمديد قرارداد گفت: اين فصل از ابتدا و با شروع تمرينات بدنسازي در كنار تيم خواهم بود و تمام تلاشم را مي‌كنم كه عملكرد خوبي داشته باشم و انتظارات را برآورده كنم. خوشحالم كه يك فصل ديگر در تيم محبوبم پرسپوليس بازي خواهم كرد.

 

وي درباره پيش‌بيني‌اش از عملكرد پرسپوليس در فصل آتي، گفت: مطمئن هستم كه رويانيان تمام تلاشش را خواهد كرد تا تيم مقتدر و قدرتمندي ببندد. به هر حال پرسپوليس در فصل گذشته به دلايل متعدد فصل خوبي نداشت و هواداران هم روزهاي تلخي را پشت سر گذاشتند اما اميدوارم در فصل جديد هيچ عاملي وجود نداشته باشد كه پرسپوليس به مشكل بربخورد. من به فصل آتي و نتايج پرسپوليس خوش بينم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)