مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز در اردوی تیم فوتبال نوجوانان حضور یافت و در جلسه‌ای به مدت یک ساعت برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

 

مهدی مهدوی کیا که سال‌ها شاگرد علی دوستی‌مهر، سرمربی کنونی تیم فوتبال نوجوانان ایران بود، ساعت 9:30 دقیقه امروز سه شنبه در اردوی این تیم که در کمپ تیم‌‎های ملی برگزار می‌شود، حضور یافت.

 

 

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست یک ساعته با بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان، از اهمیت موفقیت بازیکنان تیم ملی نوجوانان در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا صحبت کرد و تجربیات ملی و باشگاهی‌اش را در اختیار بازیکنان قرار داد.

 

 

وی با روحیه دادن به بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان تاکید کرد که فوتبالش را مدیون تلاش‌های زیاد در عرصه فوتبال پایه و موفقیت در تیمهای فوتبال نوجوانان و جوانان ایران است و مطمئنا با تلاش و کوشش و تمرین‌های مستمر، بازیکنان تیم نوجوانان می‌توانند به موفقیت‌های آسیایی و قهرمانی و حتی موفقیت‌های جهانی برسند.

 

دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان هم با تشکر از حضور مهدوی‌کیا در اردوی تیم ملی نوجوانان گفت: به عنوان یک بازیکن شاخص و موفق در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی و حضورطولانی مدت درسطح اول فوتبال اروپا، حضورتان باعث روحیه بخشی به بازیکنان و مجموعه کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال نوجوانان است و تجربیات شما که به بازیکنان منتقل می‌شود مطمئنا می‌تواند در کار بازیکنان نوجوانان تاثیرگذار باشد.

 

در پایان قرار شد مهدی مهدوی کیا قول داد که هر چند وقت یک بار در اردوی تیم فوتبال نوجوانان حضور یابد و ارتباط بیشتری با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)