مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به ۲۲ بازیکن بزرگ دارد.

 

رضا نورمحمدی درباره حضورش در لیست دنیزلی برای ادامه همکاری با قرمز‌پوشان اظهار داشت: از وقتی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم هیچ وقت به فکر این نبودم که چرا برای پرسپولیس به میدان رفتم یا خیر، چون همیشه به دنبال موفقیت این تیم بودم و آنچه در توان داشتم با تمام تلاشم به معرض نمایش گذاشتم. 

 

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در لیست دنیزلی جا دارم. این موضوع خیلی مهم است که مربی یک بازیکن را قبول داشته باشد. متاسفانه ما فصل گذشته سال خوبی را نداشتیم اما خوشحالم که از دنیزلی نمره قابل قبولی گرفتم.

 

 

نورمحمدی ادامه داد: خبر حضورم در بین 10 بازیکن پرسپولیس که دنیزلی آنها را تائید کرده من را غافلگیر کرد و امیدوار هستم در صورتی که با این تیم به توافق برسم سال تلخ 1390 را فراموش کنیم.

 

وی در پاسخ به سوالی که پرسپولیس به دنبال مدافعان بزرگی است، گفت: این موضوع اشکالی ندارد. پرسپولیس تیم بزرگی است، یک تیم بزرگ هم 22 بازیکن بزرگ می‌خواهد. من اگر ماندم قطعا با توجه به اینکه عاشق رقابت هستم رقابت می‌کنم اگر این توان در من بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرم در غیر این صورت سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم.

 

وی در پایان تاکید کرد: برای تمدید قراردادم باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و امیدوار هستم که افتخار این را داشته باشم 1 سال دیگر در پرسپولیس بمانم. من باز هم تکرار می‌کنم در هر بازی که به میدان رفتم دنبال این نبودم در آینده در پرسپولیس باشم یا نباشم. همیشه بهترین عملکردم را در روزی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم به نمایش گذاشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)