مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دنیزلی تشکر می‌کنم که کار ما را راحت کرد اما من قبل از اعلام لیست نفرات مازاد قصد رفتن از پرسپولیس را داشتم.

 

حسین بادامکی در خصوص خط خوردن نامش از لیست پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره باید قبول کنیم هر آمدن یک رفتنی هم دارد. مشکل خاصی ندارم و من از پرسپولیس جدا شده‌ام.

 

 

وی افزود: قبل از اینکه دنیزلی این لیست را اعلام کند من قصد جدایی از پرسپولیس را داشتم و الان هم بازیکن آزادم و به 3 پیشنهاد تیم‌های دیگر فکر می‌کنم.

 

 

بادامکی در پاسخ به سوالی که دلیل نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فصل جاری چه چیزی بود گفت: تنها مشکل ما بدشانسی نبود بلکه مشکلات زیادی داشتیم که نمی‌شود آنها را به پای بدشانسی گذاشت. من معتقدم تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای داشتیم. پس از اینکه از اول فصل انگیزه لازم را برای موفقیت داشتیم اما مشکلاتی بود که اجازه نداد با روحیه، اعتماد به نفس و جاه‌طلبی در بازی‌ها ظاهر شویم. متاسفانه بچه‌ها هم از روز اول تحت فشار بودند و همین موضوع در روند آنها تاثیر گذاشت.

 

بادامکی ادامه داد: تغییر و تحولات زیاد یکی از دلایل این موضوع بود. تا می‌آمدیم جمع شویم دوباره اتفاقات دیگری می‌افتاد. متاسفانه سال خیلی بدی را در پرسپولیس داشتم و امیدوار هستم این تیم در آینده موفق شود.

 

وی در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کردید در لیست مازاد دنیزلی باشید گفت: خدا را شکر می‌کنم که دنیزلی تکلیف ما را روشن کرد به این مسائل فکر نکردم که در لیست پرسپولیس باشم یا خیر اما خیالم امروز از این بابت راحت شد. من منتظر اعلام این لیست نبودم چون خودم هم می‌خواستم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شوم. امیدوارم با یک انتخاب درست فصل خوبی را سپری کنم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را در طول مدتی که در پرسپولیس بودم انجام دادم و هیچ وقت نسبت به پیراهن این تیم بی‌تعصب نبودم. به جز سال 1390 روزهای خوبی را با پرسپولیس داشتم که هرگز فراموش نمی‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)