مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایعه‌سازانی که فصل گذشته در مورد مصدومیت من سیاه نمایی کردند را به خدا واگذار می‌کنم.

 

مهرداد اولادی درباره حضور نداشتن در لیست دنیزلی اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند سال بسیار بد و سیاهی را پشت سر گذاشتم. متاسفانه مصدومیت‌های پی‌درپی اجازه نداد تا برای پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام دهم و به همین دلیل دنیزلی صلاح دانست در لیستش نباشم.

 

 

وی افزود: در هر صورت به 10 بازیکنی که در لیست دنیزلی هستند، تبریک می‌گویم خوشبختانه سر خواستن من دعوا است و هیچوقت سر نخواستن من دعوا نبوده. در فوتبال امارات، ملوان و همین پرسپولیس سربلند بودم و خوشحالم که هیچوقت نمره منفی نگرفتم اما امسال مصدومیت امان من را برید.

 

اولادی ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ما هیچ نگاهی به مصدومان نمی‌شود. مسعود شجاعی در اوساسونا مصدوم شد اما این باشگاه با او قراردادش را تمدید کرد اما در فوتبال ما چه کاری انجام می‌دهند؟ اگر بازیکن ما مصدوم شود، معلوم نیست که باید چه کار انجام دهد و آیا به فکر او هستند یا خیر.

 

وی افزود: به آینده‌ام خوشبین هستم، اگر در پرسپولیس نمانم در تیم‌های دیگر به نحو احسن خودم را ثابت خواهم کرد.

 

مهاجم سابق ملوان در این خصوص که گفته می شود علاقه نداشت زودتر مصدومیتش خوب شود، گفت: هر فردی که این حرف را زده اول به خدا واگذارش می‌کنم. کدام بازیکن بی‌عقلی است که دوست نداشته باشد برای تیمش به میدان برود؟ اگر من بازی می‌کردم امروز قطعا در لیست دنیزلی بودم.

 

وی افزود:‌‌ آقایان فراموش نکنید پارسال چه پیشنهادهایی داشتم و به خاطر قلبم پرسپولیس را انتخاب کردم حتی در پاره‌ای از اوقات در فصل گذشته با هزینه خودم به فیزیوتراپی می‌پرداختم تا جایی که پزشک پرسپولیس از من می‌پرسید چرا اینقدر برای خوب شدن شوق و اشتیاق بسیاری داری اما متاسفانه مصدومیت اجازه نداد به هدفم در پرسپولیس برسم.

 

اولادی خاطرنشان کرد: حتی با وضعیت مصدومیتم علیرغم اینکه اجباری نبود باز هم در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کردم اما امسال تمام شد و من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)