مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بر خلاف اینکه نامم در فهرست اخراجی‌های دنیزلی است، اما من با پرسپولیس قرارداد دارم.

 

ابراهیم شکوری درباره حضور در لیست اخراجی‌های پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا جا دارد به هر بازیکنی که در لیست دنیزلی است، تبریک بگویم اما من یک‌سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و سعی می‌کنم تا چند روز آینده با باشگاه صحبت کنم.

 

 

وی افزود: اگر مرا نخواهند قطعا باید در قبال تعهدات خود درباره قراردادم که یکسال دیگر است جامه عمل بپوشانند، چون مرا نخواستند. در غیر این صورت تصمیم دیگری می‌گیرم.

 

 

شکوری ادامه داد: البته امکان دارد لیستی که دنیزلی داده منظورش بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند نباشد، به همین دلیل تا زمانی که به صورت مستقیم با مسئولان پرسپولیس حرف نزنم، نمی توانم اظهار نظر نهایی داشته باشم.

 

شکوری ادامه داد: باید قبول کنیم که نظر نهایی در مورد یک تیم را سرمربی می‌دهد اما متاسفانه امسال برخی اتفاقات باعث شد که ما به نتیجه دلخواه نرسیم، البته زیاد دوست ندارم درباره گذشته حرف بزنم. من با دنیزلی هم هیچ مشکلی نداشتم و باز هم تکرار می‌کنم که باید در دیداری با مسئولان باشگاه ابتدا از نحوه لیست دنیزلی باخبر شوم و سپس با آنها پای تیم مذاکره بنشینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)