مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن سابق پرسپوليس كه دنيزلي او را از ليست فصل آينده خود خط زده است، گفت: از اين موضوع گله‌اي ندارم، اما انتظار نداشتم كه چنين برخوردي شود و بر اساس شايستگي‌هاي فني بايد در پرسپوليس مي‌ماندم.

 

جواد كاظميان درباره خط خوردن اسمش از ليست فصل آينده پرسپوليس، اظهار كرد: حرف خاصي درباره اين موضوع ندارم، اما آمارها عملكرد من را نشان مي‌دهند.

 

در دقايقي كه براي پرسپوليس بازي كردم، شش گل زدم، پنج پنالتي براي اين تيم گرفتم و پنج پاس گل دادم. ضمن اين كه در زمان حميد استيلي بيشتر از زماني كه دنيزلي سرمربي تيم شد، براي پرسپوليس بازي كردم و در آن زمان به تيم ملي هم دعوت شدم و چند بازي انجام دادم و دو گل هم به ثمر رساندم.

 

كاظميان ادامه داد: فكر مي‌كنم كه امسال فصل خوبي را پشت سر گذاشتم، چون پرسپوليس نتايج افتضاحي گرفت،‌ عملكرد من هم اين گونه به چشم آمد، اما من از لحاظ آماري بهتر بودم و خودم از اين تصميم متعجب شدم، ضمن اين كه در بعضي از مطبوعات آمارهايي ارائه شده بود كه طبق آن من به عنوان گل زن اول تاريخ پرسپوليس در ليگ برتر محسوب مي‌شوم. ضمن اين كه اگر در پنج سال گذشته‌ هم در تيم پرسپوليس بودم شايد اين آمار به 60 ـ 70 گل هم مي‌رسيد. امروز كه اين خبر را شنيدم خوشحال شدم، اما وقتي فهميدم اسم من در ليست فصل آينده پرسپوليس نيست ناراحت شدم.

 

وي در ادامه بيان كرد: به هر حال فوتبال بالا و پايين دارد. اين اتفاق افتاده است و من هيچ گله‌اي ندارم، اما انتظار نداشتم كه اين برخورد انجام شود، اگر تنها بر اساس شايستگي‌هاي فني بود، بايد در پرسپوليس مي‌ماندم. براي طرفداران پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم و من تمام تلاشم را در طول حضورم انجام دادم و در نهايت قضاوت را به هواداران مي‌سپارم.

 

كاظميان در پاسخ به اين سوال كه بين او و دنيزلي اختلافي وجود داشته است كه باعث شده چنين تصميمي گرفته شود؟ گفت: من با دنيزلي هيچ مشكلي نداشتم و همان طور كه گفتم خد ا را شكر مي‌كنم كه در زمان استيلي بازي‌هايي را انجام دادم كه توانستم به تيم ملي دعوت شوم و كي‌روش هم به نوع فوتبال من اعتقاد دارد. مطمن باشيد اگر سال بعد در هر تيمي باشم به تيم ملي دعوت خواهم شد و خيلي از حقايق مشخص خواهد شد.

 

بازيكن سابق پرسپوليس درباره پيشنهادهايش از ساير تيم‌هاي ليگ گفت: در اين چند ساعتي كه اين خبر منتشر شد، با چند تيم صحبت كردم و تمام تلاشم اين است كه در تهران بازي كنم و پيش خانواده‌ام باشم. اگر قرار شد در شهرستان بازي كنم، تلاش مي‌كنم كه تيم خوبي را انتخاب كنم. ان‌شاءالله طي چهار، پنج روز آينده تيم خودم را نيز انتخاب خواهم كرد و سال بعد خيلي چيزها را اثبات مي‌كنم.

 

وي ادامه داد: اگر پنالتي‌هايي كه در طول ليگ گرفته بودم، گل مي‌كردم، حالا 11 گله بودم و اين نشان مي‌دهد كه عملكرد خوبي داشتم. متاسفانه تيم در بحران بود و شكست‌هاي بدي خورديم. شايد به همين دليل تر و خشك با هم سوختند. در چند سالي كه من در پرسپوليس بازي مي‌كردم، تنها اسمم مهاجم بود، ولي به عنوان هافبك بودم. با توجه به اين كه سه سال تماما در اين تيم در پست هافبك بازي كردم، اما امروز به عنوان گلزن اول پرسپوليس در تاريخ ليگ برتر محسوب مي شوم و به اين مساله افتخار مي‌كنم. شايد اگر سال‌هاي آينده نيز در پرسپوليس بودم، اين آمار بهتر هم مي‌شد. اما به هر حال فوتبال بالا و پايين دارد و گاهي سليقه‌اي عمل مي‌شود و گاهي به شايستگي‌ها توجهي نمي‌شود . اين مسايل مهم نيست و زندگي و فوتبال هنوز ادامه دارد.

 

كاظميان كه از نام بردن تيم‌هاي كه خواهان او هستند، امتناع كرد، گفت: در چند سالي كه بازي مي‌كنم اهل بازارگرمي نبودم و حتي فصل گذشته كه در سپاهان بازي كردم هيچ كس نمي دانست كه به اين تيم نمي‌روم و خيلي‌ها مي‌گفتند كه كاظميان تيم ندارد. امسال هم بازار گرمي نمي‌كنم و تلاش خواهم كرد كه در آرامش كامل تيمم را انتخاب كنم.

 

وي افزود: از هيچ كسي گله‌اي ندارم و عزت و ذلت دست خداست و هر چه خواست خداست همان مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)