مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان ليگ برتر خطاب به برخي باشگاه‌هاي بدهكار گفت: بعضي باشگاه‌ها منابع مالي در سازمان ليگ نداشته و حتي بعضا بدهي‌هاي سنگيني به سازمان هم دارند اما طلبكارانشان را به سازمان ليگ حواله مي‌دهند!

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان درباره وضعيت بدهي باشگاه‌ها گفت:

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره باشگاه‌های بدهکار به بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی تیم ها دستوراتی داده که اهمیت بسیاری دارد. ضمن اینکه کمیته انضباطی در این باره احکامی هم صادر کرده که قطعیت دارد و باید در این باره براساس مقررات رفتار شود و سازمان لیگ هم احکام کمیته انضباطی را اجرا می کند و باشگاهها باید به احکام صادره عمل کنند در غیر اینصورت تبعات ناشی از عدم توجه به تصمیمات کمیته انضباطی متوجه سازمان لیگ نخواهد بود.

 

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: من در این باره نامه ای به علی کاظمی دبیرسازمان لیگ نوشته ام که در آن اعلام کرده ام احکام صادره ارکان قضایی فدراسیون فوتبال درباره مطالبات بازیکنان و عوامل اجرایی تیم ها، پس از قطعیت جهت اجرا از طریق سازمان لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ می شود.اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها با هدف تعلیق احکام و گرفتن وقت و زمان خریدن و عدم اجرای احکام با طلبکاران مکاتباتی با مضمون حواله پرداخت از محل منابع و یا مطالبات و درآمدهای باشگاه نزد سازمان لیگ را در دستور کار قرار می دهند در حالی که اولا منابعی در سازمان لیگ ندارند و ثانیا مبالغ سنگین و قابل ملاحظه ای هم به سازمان لیگ بدهکارند و ثالثا این باشگاه مکلف شده اند که در مهلت یک ماهه نسبت به تسویه حساب با طلبکارانشان اقدام کنند.

 

بهروان در ادامه گفت: با توجه به همه این موارد، اینگونه مکاتبات باشگاهها با طلبکارانشان که بیهوده هم هست جز اتلاف وقت واحدهای فدراسیون و سازمان لیگ و سرگردانی مراجعین و طلبکاران و بی اعتباری ارکان قضایی فدراسیون نتیجه ای در بر ندارد و باشگاههای بدهکار به جای پاسخگویی به طلبکارانشان مسئولیت وماموریت هایشان را به واحد های زیرمجموعه فدراسیون و سازمان لیگ واگذار می کنند که اصلا درست نیست.

 

سرپرست سازمان لیگ درپایان گفت: من از دبیرسازمان لیگ خواسته ام طبق دستور العملی جامع وقاطع همه باشگاهها را از انجام چنین کاری منع کنند و فدراسیون و سازمان لیگ اصلا چنین تقاضاهایی را قبول نکنند. بدیهی است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اجرای احکام با استفاده از مقررات ضمانت های اجرای موجود در آیین نامه انضباطی اقدام می کند و باید بگویم از این به بعد به چنین مکاتباتی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)