مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی با اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت سرانجام در فهرست مازاد قرار گرفت و دیگر جایی در این تیم ندارد.

اولادی در مورد قرار گرفتن اسمش در فهرست مازاد پرسپولیس می گوید: دلیل این موضوع چیزی جز مصدومیت های من در طول فصل نبود و متاسفانه در فوتبال ایران هر بازیکنی که مصدوم می شود خیلی راحت کنار گذاشته می شود.

 

در این فوتبال معمولا به بازیکنان سرحال اهمیت می دهند و من فعلا مورد توجه نیستم.

 

او ادامه می دهد: مشکلی بابت این موضوع ندارم، یک روز آمدم و یک روز هم می روم. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و حالا باید مسوولان باشگاه با من تسویه حساب کنند. من فقط 30 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم و حالا منتظر گرفتن پولم هستم تا رضایتنامه ام را بدهند و بروم.

 

اولادی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر پیشنهادی داری که به آن فکر کنی خاطرنشان می کند: من هیچ پیشنهادی ندارم و اهل بازارگرمی هم نیستم. من در این فصل بیشتر از 10 بازی انجام ندادم که اکثر آنها در پست غیرتخصصی بود و طبیعی است که پیشنهادی نداشته باشم.

 

اولادی در پاسخ به این سوال که آیا از دنیزلی ناراحت نیستی می گوید: من فقط در یک مورد از او ناراحت هستم. در تعطیلات نیم فصل از الشباب امارات پیشنهاد داشتم و آنها به من گفتند پول رضایتنامه را خودت بده و به امارات بیا. من آن زمان این موضوع را با دنیزلی مطرح کردم و گفتم اگر شما اعلام کنید که احتیاجی به اولادی ندارید راحت تر می توانم از پرسپولیس بروم. دنیزلی اما نگذاشت به امارات بروم و به من گفت که به تو اعتقاد دارم.

 

او در پایان می‌گوید: دنیزلی نگذاشت به امارات بروم و اگر به الشباب می رفتم شاید اتفاقات بهتری برای من می افتاد. با این حال دنیزلی سرمربی تیم است و برای انتخاب بازیکنانش حق تصمیم‌گیری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)