مرجع خبری پرسپولیس : کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس قصد دارد در تعامل و همکاری های دو جانبه با دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از تالیف ها و پژوهش های آنها در حوزه مسائل اجتماعی مرتبط با ورزش و فوتبال استفاده کند.

 

عضو کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس با اعلام مطلب بالا گفت:

 

کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد ورزش و فوتبال با مباحث اجتماعی و فرهنگی ساختاری در هم تنیده دارند که برای مواجهه با مسائل آن باید از نهادهای عقلانی جامعه استفاده شود و تعامل با دانشگاه ها و استفاده از پروژه های تحقیقاتی در این راستا صورت می گیرد.

 

مهدی علاقمند توضیح داد: بهره گیری از این فضا می تواند در حوزه های مدیریت رفتاری و هیجانی، سطوح مدیریتی، شناسایی مشکلات، کنترل هیجان های بازیکنان، آسیب شناسی و جامعه شناسی هواداران، مشکلات موجود در نهادهای ریز اجتماعی از خانواده تا ورزشگاه ها صورت بگیرد.

 

عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس درباره نحوه این همکاری گفت: کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس قصد دارد همه گونه حمایت از تالیف ها و پژوهش هایی که انتخاب می شوند را به عمل آورد، این یک هم اندیشی بین باشگاه و دانشگاه است. ما به آنها در ارتباط برای مسائل فرهنگی و اجتماعی فوتبال ایده می دهیم و آنها هم برای حل مسائل به ما ایده خواهند داد.

 

وی افزود: دانشجویان، اساتید و نخبگان دانشگاهی برای این همکاری می توانند کتاب ها، تالیف ها یا پژوهش های خود در ارتباط با ورزش، فوتبال و تماشاگران را برای ما بفرستند تا پس از تصویب در کمیته فرهنگی و اجتماعی از حمایت های معنوی باشگاه بهره مند شوند.

 

علاقمند در پایان تصریح کرد: متقاضیان می توانند در این راستا با مراجعه به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در بخش کمیته فرهنگی، شرایط مندرج را مطالعه کنند و طرح های خود را به نشانی الکترونیک culturalcommittee@fc-perspolis.com ارسال نمایند تا در کمیته فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)