مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی همچنان از اینکه در فهرست فروش پرسپولیس قرار گرفته ناراحت است و این موضوع برایش باورکردنی نیست.

 

 

اولادي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند: ‌دنيزلي به من اعتقاد دارد و خودم تعجب كردم كه اين اتفاقات رخ داد. من دنبال بهانه نيستم ولي امسال مصدوم شدم و به همين دليل بازي نكردم.

 

 

 

وقتي دنيزلي هدايت تيم را برعهده گرفت، در بازي‌هايي كه به ميدان رفتم، حتي يك بار هم تعويض نشدم و او يك بار هم از من ايراد نگرفت.

 

 

اولادي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كني ليست اعلام شده طبق نظر دنيزلي نبوده است مي‌گويد: نمي‌دانم چه بگويم ولي قرار گرفتن در فهرست فروش براي من تعجب آور است. من پارسال به خاطر مصدوميت نتوانستم خودم را نشان دهم ولي با اين حال از زحماتي كه دنيزلي برايم كشيد تشكر مي‌كنم و برايش آرزوي موفقيت دارم. باز هم مي‌گويم كه دنيزلي به من اعتقاد دارد و در اين مورد شكي ندارم.

 

اولادي در پاسخ به اين سوال كه آيا با باشگاه پرسپوليس تسويه حساب كردي مي‌گويد: هنوز از باشگاه هيچ كس با من تماس نگرفته كه بگويد تو را نمي‌خواهيم. من يك سال ديگر قرارداد دارم و اگر مرا نمي‌خواهند بايد تسويه حساب كنند و رضايت‌نامه‌ام را بدهند. اول بايد وضعيتم در پرسپوليس مشخص شود تا بتوانم براي فصل آينده تصميم بگيرم و تيمي را انتخاب كنم كه باعث پيشرفتم شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)