مرجع خبری پرسپولیس : سيد جلال حسيني مي‌گويد پيش از هر تصميمي براي انتخاب تيم آينده‌اش با عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان صحبت خواهد كرد.

 

مدافع فصل گذشته سپاهان درباره انتخابش براي فصل آينده گفت: من پس از اينكه با سپاهان در ديدار يك هشتم ليگ قهرمانان آسيا استقلال را شكست داديم به اردوي تيم ملي به تركيه آمدم و فرصت نشد درباره آينده‌ام تصميم‌گيري كنم.

 

همه كارها را به برادرم سپردم اما او هم كار خاصي انجام نداده است.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه اما پس از ابراز علاقه شما براي حضور در پرسپوليس عليرضا رحيمي عنوان كرده كه هرچيزي كه شما و بنگر بخواهيد را فراهم مي‌كند گفت: مطمئن باشيد من قبل از هر تصميمي با رحيمي صحبت خواهم كرد. در تمامي قهرماني‌ها معمولا بيشترين زحمات را بازيكنان مي‌كشند اما من مي‌خواهم اعتراف كنم در موفقيت‌هاي اخير سپاهان بيشترين نقش را رحيمي و دكتر سميعي نژاد داشتند و بازيكنان كمترين سهم را در قهرماني داشتند اما به هر حال من با توجه به شرايط حساسي كه تيم ملي دارد، تا پيش از بازي با قطر تصميمي درباره تيم آينده‌ام نمي‌گيرم.

 

حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا علاقه داري همچنان در اصفهان بماني يا خير گفت: بهترين روزهاي فوتبالي‌ام را در اصفهان پشت سر گذاشتم و افتخار مي‌كنم كه با اين تيم سه بار قهرمان شدم اما به هر حال آن‌ها هم بايد شرايطي را فراهم كنند كه امكان حضورم در اين تيم وجود داشته باشد.

 

مدافع تيم ملي درباره پيروزي ايران برابر ازبكستان گفت: برد بسيار بزرگي بود. بازي اول براي همه تيم‌ها سخت است. خوشحالم كه توانستيم در نخستين گام در خارج از خانه به سه امتياز مهم برسيم. با اين حال واقعا روز بسيار سختي بود. زمين ورزشگاه جار شرايط خاصي داشت و طبيعي بود كه آن‌ها در زمين خود بهتر بازي كنند. فكر مي‌كنم كل تيم ما به خوبي دفاع كرد و به خوبي در يك ضد حمله به گل رسيد.

 

حسيني درباره ديدار برابر قطر هم گفت: اگر قطر را ببريم و 6 امتياز را بگيريم شرايط‌مان بسيار خوب خواهد شد. فكر مي‌كنم با كمك تماشاگران و حمايت رسانه‌ها بتوانيم دوباره دل مردم را شاد كنيم.

 

وي كه در آن صحنه جنجالي بازي و گل مردود ازبكستان توپ را از درون دروازه بيرون كشيد درباره آن صحنه اينچنين گفت: متوجه نشدم چه اتفاقي افتاد. تنها كاري كه آن زمان به ذهنم مي‌رسد اين بود كه هر طور شده توپ را بيرون بكشم اما اينكه آيا كمك‌داور تصميمش درست بود يا نه را به كارشناسان داوري مي‌سپارم اما اگر آن توپ گل هم شده باشد، ايرادي ندارد چرا كه ما بارها از داوري ضربه خورده بوديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)