مرجع خبری پرسپولیس : این هافبک 25 ساله اهل کشور پرتغال هفته آینده احتمالا در تهران خواهد بود تا مراحل نهایی عقد قراردادش را با پرسپولیس انجام دهد.

 

همانطور که دیروز خبر دادیم، باشگاه پرسپولیس دو بازیکن پرتغالی و رومانیایی را زیر نظر دارد و در این میان احتمال حضور بازیکن پرتغالی در ایران بیشتر است. گفته می شود مصطفی دنیزلی از قبل روی این بازیکن شناخت داشته است.

 

این بازیکن که نامش از سوی باشگاه رسانه ای نشده سابقه بازی در تیم های مطرح کشورش از جمله پورتو را دارد و به جهت حفظ منافع باشگاه فعلا از اعلام نام این بازیکن خودداری می کنیم.

 

این البته همه ماجرا نیست، محمد رویانیان پس از مشاهده فیلم بازی های این بازیکن از طریق کمیته فنی مدیریت باشگاه، از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران مشورت گرفت تا شاید از طریق وی بتواند اطلاعات بیشتری در خصوص این بازیکن پیدا کند.

 

ظاهرا کی روش نیز به سرخپوشان توصیه کرده تا شرایط حضور این بازیکن را در ایران فراهم کنند چرا که این هافبک دفاعی 25 ساله می تواند یکی از ضعف های بزرگ پرسپولیس را در لیگ یازدهم به نقطه قوت این تیم تبدیل کند.

 

به همین خاطر این بازیکن به احتمال فراوان پیش از شروع تمرینات پرسپولیس به ایران سفر می کند تا بعد از شرکت در تست پزشکی و تایید نهایی کادرفنی، قراردادش را با این تیم ثبت کند.

 

گفتنی است، ظاهرا بازیکن رومانیایی با توجه به عدم شناخت مصطفی دنیزلی شانس زیادی برای حضور در پرسپولیس ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)