مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان جديد تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد كار با دنيزلي باعث افتخارش است. او اميدوار است كه پرسپوليس در فصل جديد تيمي منسجم و قدرتمند روانه رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي كند.

 


شهاب گردان پس از ثبت قراردادش با پرسپوليس در هيات فوتبال استان تهران درباره حضورش در اين تيم گفت:

 

پيش از حضور در اردوي تركيه با رويانيان صحبت‌هاي لازم را انجام داده بودم و قرار بود پس از بازگشت از ازبكستان قراردادم را با پرسپوليس به ثبت برسانم. من در طول مذاكرات به راحتي و بدون مشكلي با پرسپوليس به توافق رسيدم و اكنون خوشحالم كه فصل آينده پيراهن پرسپوليس را بر تن خواهم كرد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه شما فصل گذشته در برهه‌اي در ذوب آهن به مشكل برخورديد و پرسپوليس هم فصل قبل دور از شرايط ايده‌آل بود، حالا فصل جديد را چطور مي‌بينيد؟ گفت: شرايطي كه در ذوب آهن به وجود آمد استثنايي بود. ديگر نمي‌خواهم در باره آن روزها صحبت كنم. درباره پرسپوليس هم بايد بگويم سال قبل پرسپوليس از ابتدا در بحراني قرار گرفت كه اين بحران تا هفته‌‌هاي پاياني هم ادامه داشت، ‌اما امسال با توجه به بازيكناني كه به تيم اضافه شده‌اند و آرامشي كه در پرسپوليس به وجود آمده، اميدوارم كه پرسپوليس بتواند سال خوبي را پشت سر بگذارد.


شهاب گردان پس از ثبت قراردادش با پرسپولیس افزود: خوشحالم به تیم بزرگ پرسپولیس آمده‌ام که هواداران میلیونی دارد. تمام تلاش و انگیزه خودم را به کار می‌گیرم تا دل هواداران را شاد کنم و مسئولان باشگاه از خرید من پشیمان نشوند.


وی افزود: سابقه بازی در تیم‌های بزرگ را دارم و انشاءالله با بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند و بازیکنانی که هم اکنون در این تیم هستند روزهای خوبی را در فصل آینده رقم خواهیم زد. پرسپولیس امسال کار سختی دارد چون باید اتفاقات سال گذشته را نیز جبران کند.


گردان در جواب این سؤال که برای آمدن به پرسپولیس آیا از فردی مشاوره گرفته‌اید یا خیر گفت: از دوستان خوبم در تیم ملی و حتی بزرگتر‌های پرسپولیس مشاوره‌ گرفتم و در نهایت به این تصمیم رسیدم که به پرسپولیس بپیوندم.


دروازه‌بان پیشین ذوب‌آهن در مورد مبلغ قراردادش گفت: حرف و حدیث در این باره زیاد است اما من سقف قرارداد را رعایت کردم چون دوست ندارم محروم شوم.


وی در خصوص اینکه مسئولان پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری هستند خاطرنشان کرد: برای من هیچ فرقی ندارد چه فردی جذب این تیم می‌شود. من با این تیم قرارداد بستم و مسئولان باشگاه مختار هستند هر دروازه‌بانی را که دوست داشتند جذب کنند.


گردان گفت: رویانیان برنامه‌های خوبی برای پرسپولیس دارد. امیدوارم با پیوستن سایر بازیکنان به این تیم، تیمی پر قدرت را در فصل آینده راهی مسابقات کنیم. خوشحالم که باید در کنار مربی بزرگی مثل دنیزلی به پرسپولیس خدمت کنم.


گردان در پاسخ به اين سوال كه آيا حضور احتمالي آودوكيچ در پرسپوليس شرايط را براي شما در تركيب اصلي سخت نمي‌كند؟ گفت: من به اين مسايل فكر نمي‌كنم. با پرسپوليس قرارداد بسته‌ام و بازيكن اين تيم هستم و تنها مي‌توانم بگويم كار زير نظر مصطفي دنيزلي باعث افتخارم است.


دروازه‌بان تيم ملي درباره آغاز اردوي اين تيم براي ديدار برابر قطر هم گفت: پس از پيروزي بزرگي كه در تاشكند كسب كرديم، اكنون تمام فكر و ذهنمان بازي با قطر است. مطمئنا با توجه به بازي قطر در روز جمعه، آن‌ها خسته‌ به مصاف ما خواهند آمد. فكر مي‌كنم با حمايت رسانه‌ها و هواداران و تمركزي كه در تيم به وجود آمده مي‌توانيم قطر را شكست داده و با 6 امتياز به تعطيلات برويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)