مرجع خبری پرسپولیس : مهدي محمد نبي دبير كل فدراسيون فوتبال با ارسال نامه اي به روساي هيئت هاي فوتبال استانها از الزامي بودن معاينات پزشكي براي بازيكنان خارجي قبل از عقد قرارداد خبر داد.

 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، متن نامه دبير كل فدراسيون به شرح زير است:

 

 

كليه بازيكنان خارجي كه توسط كارگزاران رسمي به باشگاه معرفي مي‌شوند بايد قبل از عقد قرارداد و ثبت در سيستم هماهنگ نقل و انتقال بازيكنان به شرح زير معاينه شوند:

 

1-بازيكن بايد با فرم درخواست از باشگاه مربوطه به كميته پزشكي مراجعه كند.

2-بازيكن بايد كليه سوابق پزشكي و پاسپورت ضد دوپينگ خود را از كشور مبدا دريافت كرده و هنگام مراجعه حضوري به كميته پزشكي ارائه كند.

3-كميته پزشكي پس از بررسي اوليه مدارك، براي بازيكن جهت انجام معاينات، معرفي نامه لازم را جهت ارائه به مركز پزشكي فوتبال صادر مي كند.

4-بازيكن بايد ضمن تماس با مركز پزشكي فوتبال ايران، شماره حساب دريافت كرده و بيست ميليون ريال به حساب اعلام شده واريز كند، سپس فيش واريزي را به مركز پزشكي فكس كرده و وقت معاينه تعيين كند. بازيكن موظف است در ساعت و زمان تعيين شده در محل مركز پزشكي حاضر شود. در اين نامه تاكيد شده است در صورت عدم حضور در زمان و مكان اعلام شده وجه واريزي به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد و اگر بازيكن در زمان ديگري تمايل به انجام معاينات داشته باشد بايد مجددا وجه را واريز كند.

5- مركز پزشكي پس از انجام معاينات و پس از گرفتن نتايج از آزمايشگاه حداقل دو روز پس از مراجعه بازيكن گواهي سلامت را صادر كرده و به كميته پزشكي فدراسيون ارسال مي‌كند.

6-كميته پزشكي فدراسيون پس از تاييد گواهي صادر شده بازيكن را از نتيجه آزمايش مطلع مي كند تا بازيكن مدارك مورد نظر را به سازمان ليگ مربوطه تحويل دهد و از آن زمان به بعد، عقد قرارداد وي از نظر پزشكي بدون اشكال خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)