جلسه 6 ساعته رویانیان با برادر سید جلال

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس امروز در حالی به طور رسمی با سید جلال حسینی قرارداد داخلی امضا کرد که برای این کار محمد رویانیان یک جلسه طولانی مدت با برادر این بازیکن برگزار کرد.

 

در شرایطی که قرار بود سید جلال حسینی امروز به همراه حسین ماهینی و محسن بنگر برای ثبت قرارداد با پرسپولیس راهی هیئت فوتبال شود، مخالفت کارلوس کی روش با خروج وی و ماهینی از اردوی تیم ملی ثبت قرارداد ستاره های جدید پرسپولیس را به شنبه موکول کرد.

 

 

اما جالب است بدانید محمد رویانیان برای امضای قرارداد با مدافع سال های اخیر سپاهان حدود 6 ساعت با برادر و مدیربرنامه های این بازیکن گفت و گو کرده است.

 

سیدرضا حسینی برادر سید جلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در این ارتباط می گوید: پس از توافق کامل با مسئولان باشگاه پرسپولیس سرانجام سید جلال به جمع سرخپوشان اضافه شد.

 

وی با انتقاد از مدیران سپاهان می افزاید: بر خلاف آنکه تیم ها معمولا ابتدا با بازیکنان ملی پوش برای تمدید قرارداد گفت و گو می کنند و سپس کار جذب بازیکنان جدید را آغاز می کنند، باشگاه سپاهان که خود را حرفه ای می داند بر خلاف این اصل عمل کرد ، به همین خاطر سید جلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

 

سیدرضا حسینی با تکذیب شایعه قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی برادرش با پرسپولیس می گوید: این حرف ها شایعه است، در فوتبال ایران این ارقام رد و بدل نمی شود.

 

گفتنی است ؛ حسینی امروز در حالی به پرسپولیس پیوست که از زمان مربیگری علی پروین در این تیم ، هر سال یکی از بازیکنان مدنظر سرخپوشان بود ولی در اوج جوانی پس از ابراز تمایل پروین، سید محمد حسینی مدافع فصل گذشته ذوب آهن به جای وی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد تا علی پروین آن جمله معروف را در این خصوص استفاده کند: «این کیه؟ به شما گفتم آن مدافع کچل را می خواهم!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)