کی روش تشخیص داد بازی با قطر نباشم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملي‌پوش كشورمان بعد از اتمام قراردادش با ذوب‌آهن بدون هيچ حاشيه‌اي به جمع سرخپوشان پايتخت پيوست و سرخپوش شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد قاضي قبل از اينكه بازيكنان شاخصي به اين تيم بيايند تيمش را انتخاب كرد تا به نوعي نشان دهد به خودش اطمينان دارد و با علاقه تيمش را انتخاب كرده است.

 

قاضي حالا با توجه به اينكه پرسپوليس نفرات خوبي را جذب كرده اميدوار است امسال ناكامي‌هاي گذشته را جبران كرده و بتوانند رضايت هواداران را كسب كنند.

 

از مصدوميتت شروع كنيم، بهتر شدي؟
خدا را شكر، شرايط خيلي بهتري پيدا كردم و در حال انجام فيزيوتراپي و تمرين‌هاي اختصاصي هستم، فكر مي‌كنم در چند روز آينده كاملاً آماده شروع تمرين‌ها شوم.

هنوز خبري از شروع تمرين‌ها نيست؟
فعلاً كه چيزي نگفته‌اند اما فكر مي‌كنم به هر حال هفته آينده كم‌كم تمرين‌هاي تيم‌ها شروع شود، ضمن اينكه خودم تا سه چهار روز آينده كاملاً آماده مي‌شوم و احتمالاً قبل از شروع تمرين‌ها وضعيت جسمي خوبي داشته باشم.

 

 

از خبرهاي پرسپوليس هم آگاه هستي؟
بله، تا حدودي پيگير هستم هرچند من خيلي زود به اين تيم پيوستم و توجهي به اين مسائل نداشتم اما يارگيري پرسپوليس هم واقعاً خوب بود و من اميدوارم با اين وضعيت بتوانيم سال آينده تمام ناكامي‌هاي تيم را جبران كنيم و روزهاي خوبي را براي هواداران بيشمار اين تيم رقم بزنيم. واقعاً شاد كردن دل هواداران اين تيم كار كوچكي نيست و مسوولان تيم خيلي زحمت مي‌كشند تا بتوانند تيمي را راهي مسابقات كنند كه بتواند توقع آنها را برآورده سازد.

فكر مي‌كني هدف باشگاه از جذب بازيكنان خوب چه چيزي است؟
ببينيد، باشگاه براساس اهدافي كه دارد اقدام به جذب بازيكن كرده و قصد دارد تيمي قدرتمند راهي بازي‌هاي ليگ كند.

چه نظري درباره جذب سيدجلال، بنگر، ماهيني و… داري؟
نظر خاصي ندارم و تنها اميدوارم با تلاش در كنار يكديگر يك فصل رويايي را براي پرسپوليس رقم بزنيم، همانطور كه گفتم تنها شادي دل هواداران تيم مهم است و بايد بتوانيم انتظارات آنها را برآورده كنيم.

حرف و حديث‌هايي درباره اين خريدها و مبالغ پرداختي هم به وجود آمده است. در اين باره چه نظري داري؟
اولاً اينكه در مورد اين مسائل مسوولان تيم تصميم‌گيرنده هستند و ربطي به بازيكنان ندارد اما در كل بايد بگويم به هر حال در سال‌هاي اخير باشگاه‌ها اقدام به درآمدزايي كرده‌اند و فكر مي‌كنم اين تنها مختص پرسپوليس نيست، همه باشگاه‌ها و تيم‌ها تلاش مي‌كنند در فصل نقل و انتقالات عملكرد خوبي داشته باشند و بازيكنان مورد نظرشان را جذب كنند. قبلاً باشگاه‌ها يك بودجه مشخص از يك جايي مي‌گرفتند و تنها همان را هزينه مي‌كردند اما خوشبختانه الان بحث درآمدزايي باشگاه‌ها جدي شده و اين روزهاي خوبي را نويد مي‌دهد.

فكر مي‌كني اين درآمدها تنها بايد براي جذب بازيكن صرف شود؟
نه، اصلاً اينطور نيست. شما نگاهي به تيم‌هاي حوزه خليج فارس بيندازيد، امكانات اين تيم‌ها اصلاً قابل مقايسه با باشگاه‌ها و تيم‌هاي ما نيست. اين تيم‌ها امكانات كاملاً حرفه‌اي دارند حتي از چند زمين آماده برخوردار هستند و هواپيماي اختصاصي دارند. من احساس مي‌كنم درآمدزايي تيم‌ها بايد غير از جذب بازيكنان مورد نظرشان در راه تجهيز باشگاه نيز صرف شود تا امكانات حرفه‌اي داشته باشيم.

اين روند را به سود فوتبال مي‌دانيد؟
صد درصد، ببينيد با تجهيز بهتر باشگاه‌ها، سهميه ما در آسيا بيشتر خواهد شد. ما از نظر نفرات و بازيكن پتانسيل بسيار خوبي داريم ولي نبود امكانات باعث شده AFC سهميه ما را كم كند، اگر اين مشكلات برطرف شود مي‌توانيم نمايندگان بيشتري در آسيا داشته باشيم و اين خود باعث پيشرفت فوتبال ملي نيز خواهد شد و تيم ملي ما با قدرت بيشتري در رقابت‌ها حاضر مي‌شود.

پرسپوليس در اين راه چقدر موفق بوده است؟
فكر مي‌كنم يكي دو سال اخير، قدم‌هاي خوبي در پرسپوليس برداشته شده و اگر همين درآمدزايي ادامه داشته باشد، پرسپوليس در سال‌هاي آينده مي‌تواند صاحب امكانات سخت‌افزاري بسيار خوبي شود كه قطعا موفقيت تيم را تضمين مي‌كند.

به بازي با قطر مي‌رسي؟
نه، شايد مي‌توانستم بازي كنم اما آقاي كی روش روي سلامت بازيكنان بسيار حساس است و به هيچ‌وجه نمي‌خواهد مصدوميت بازيكنان تشديد شود، به همين خاطر تستي از من گرفت و ترجيح داد در بازي با قطر حضور نداشته باشم.

و صحبت پاياني…
بايد بگويم ما در طول اين فصل به حمايت هواداران نياز داريم، اميدوارم از روز اول هواداران پرسپوليس در كنار ما باشند و من به آنها اطمينان مي‌دهم كه همه تلاشم را خواهم كرد تا بتوانم رضايت آنها را جلب كنم، تنها به عشق هواداران بي‌شمار اين تيم به پرسپوليس آمدم و براي شاد كردن آنها هر كاري خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)