پدربزرگم گفت اگر استقلالی شدی سمت من نیا!

مرجع خبری پرسپولیس : با وجود دريافت پيشنهاد ايده‌آل از سپاهان، حسين ماهيني با حضور در هيات فوتبال استان تهران رسما پرسپوليسي شد تا به آرزوي دوران كودكي خود برسد. ماهيني تاكيد مي‌كند از كودكي عاشق پرسپوليس بوده.

او حتي براي اثبات اين ادعا حاضر است مداركي را هم رو كند. مداركي مثل چسباندن پوسترهاي علي كريمي به ديوار اتاقش! ماهيني پس از پرسپوليسي شدن پاسخگوي سوال‌هاي ما شد. سوال‌هايي كه ارتباط پيدا كرد به چگونگي قرمزپوش شدنش.

 

 

مذاكره تو با مسوولان پرسپوليس از كي آغاز شد؟

پرسپوليس از نيم فصل ليگ قبل مرا مي‌خواست. صحبت‌هايي بين دو باشگاه انجام شد اما چون با ذوب‌آهن قرارداد داشتم نتوانستم پرسپوليسي شوم. از طرفي دوست داشتم تا آخر قراردادم در ذوب بمانم. پايان فصل بود كه با سردار رويانيان صحبت كردم و پس از مشورت با دوستان پرسپوليسي‌ام، قرمزپوش شدم.

 

جايي گفته بودي پوسترهاي علي كريمي را در اتاقت مي‌چسباندي. حالا همبازي شدن با كريمي در پرسپوليس چه حسي به تو مي‌دهد؟
من در تيم ملي هم با علي كريمي همبازي هستم اما هنوز هم مي‌گويم بچه بودم عكس‌هاي او را روي ديوار اتاقم مي‌چسباندم و واقعا افتخار است كه بعد از تيم ملي در لباس پرسپوليس هم همبازي علي آقا باشم.

تو واقعا پرسپوليسي بودي يا مثل بقيه بازيكنان حالا كه قرمز پوشيدي مي‌گويي از بچگي اين تيم را دوست داشتي؟
خب من مي‌توانم به شما ثابت كنم كه پرسپوليسي بودم. اصلا خانواده ما پرسپوليسي دوآتشه هستند. حتي زماني كه بحث پيشنهاد استقلال پيش آمده بود پدربزرگم گفت اگر رفتي استقلال ديگر سمت من نيا. شك نكنيد اگر اين فصل استقلالي مي‌شدم خانواده‌ام از دستم ناراحت مي‌شدند!

انگار به شماره 13 علاقه داري كه مي‌خواهي در پرسپوليس هم اين شماره پيراهن را بپوشي؟
من در استقلال اهواز شماره 5 مي‌پوشيدم. در ذوب شماره 20 را به من دادند و تيم ملي هم 13 مي‌پوشم. چون در پرسپوليس شماره 20 متعلق به نورمحمدي است و نمي‌توانم آن را بپوشم شماره 13 را به تن مي‌كنم.

شماره 13 نحس نيست؟
نه، من خرافاتي نيستم و دنبال اين مسائل نمي‌روم. اول از شيث اجازه مي‌گيرم و بعد شماره 13 را مي‌پوشم.

با او صحبت كرده اي؟
هنوز نتوانستم با او صحبت كنم. تلاش كردم اما موفق نشدم با شيث حرف بزنم. شك نكنيد قبل از اينكه شماره 13 را بپوشم با شيث حرف مي‌زنم. اگر اجازه داد كه اين شماره را مي‌پوشم و اگر اجازه نداد و راضي نبود سراغ شماره ديگري مي‌روم.

در پرسپوليس بايد با مهدوي‌كيا و علي عسگري رقابت كني، با اين موضوع چطور كنار مي‌آيي؟
مهدوي‌كيا الگوي من بود و خوشحالم كه مي‌توانم كنار او بازي كنم. بازي كنار مهدوي‌كيا افتخار بزرگي است كه حالا اين افتخار نصيب من شده.

تو با نظر دنيزلي جذب شدي يا باشگاه؟
دنيزلي خودش مرا مي‌خواست، ضمن اينكه شرط اصلي‌ام اين بود كه مربي مرا قبول داشته باشد. مي‌دانم دنيزلي مصر بود من پرسپوليسي شوم و به همين خاطر اين پيشنهاد را خيلي زود قبول كردم.

انگار دوست داري در پرسپوليس تنها دفاع راست باشي؟
صحبت كردم و به مسوولان گفتم براي دفاع راست به پرسپوليس مي‌آيم چون الان در تيم ملي دفاع راست هستم و دارم در اين پست جا مي‌افتم.

اگر دفاع چپ شدي چه؟
يك دفاع چپ خوب به نام مهرداد پولادي داريم كه ديگر نيازي نيست من در اين پست بازي كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)