برای امضای قرارداد 2 ساله

مرجع خبری پرسپولیس : تا ديروز همه اخبار مربوط به كريم انصاري‌فرد، مهاجم جوان تيم ملي و سايپا حاكي از احتمال عقد قرارداد او با استقلال بود اما ديروز قضيه تا حدودي فرق كرد.

 

از طرفي سپاهان هم كه جزو مشتريان پر و پا قرص كريم بود به‌خاطر شرط اين بازيكن مبني بر اينكه «هر وقت از فصل خواستم، مي‌توانم به اروپا بروم» پا پس كشيد تا شايعه ماندن انصاري‌فرد در سايپا جدي شود.

 

با اين وجود آخرين خبرها حكايت از جدي شدن مذاكرات پرسپوليس با آقاي گل ليگ يازدهم دارد. انصاري‌فرد نخستين گزينه دنيزلي براي تقويت خط حمله بوده و هست.

 

وي جزو نخستين بازيكناني بود كه پرسپوليسي‌ها با او مذاكره كردند و گفته مي‌شد كريم قول‌هايي هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال اين همكاري كمتر شد. حالا شنيده مي‌شود قضيه انصاري‌فرد- پرسپوليس جدي‌تر شده و اين بازيكن طلب قراردادي 1/4 ميليارد توماني كرده است. گفته مي‌شود اين مهاجم ملي‌پوش گفته 500 ميليون تومان از اين مبلغ را همين ابتداي كار و به‌صورت نقد مي‌خواهد.

 

شنيده شده كريم اين شرط را براي استقلالي‌ها هم گذاشته و به نظر مي‌رسد هر كدام از مسوولان آبي و قرمز بتوانند اين پول را فراهم كنند شاه‌ماهي فصل نقل و انتقالات را به تور مي‌اندازند. ظاهرا پرسپوليسي‌ها با پرداخت به او موافقت كرده‌اند اما به نظر مي‌رسد براي نهايي شدن تكليف مقصد بعدي كريم چند روز ديگر بايد به انتظار نشست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)