مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان با ویکتور هوگو پاسوس ملقب به پله پرتغال برای پیوستن به این تیم در حال مذاکره هستند.

 

همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم باشگاه پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی به دنبال یک بازیکن 25 ساله اهل پرتغال است و مذاکرات میان طرفین همچنان ادامه دارد، حتی شنیده می شود این بازیکن با سرخپوشان به توافق اولیه رسیده است.

 

این بازیکن که در کشور پرتغال به پله مشهور است فوتبال خود را در سال 2005 با باشگاه بنفیکا لیسبون آغاز کرد و در سال 2006-07 با امضای قراردادی 5 ساله به اینترمیلان ایتالیا پیوست اما یکسال بعد این تیم را به مقصد پورتوی پرتغال ترک کرد.

 

در سال 2010 پس از دو سال حضور در پورتو به باشگاه پورتموث انگلستان پیوست اما در این تیم هم بیش از یکسال نماند و دوباره راهی پورتو شد. پله در سال 2010 با قراردادی قرضی با وایادولید اسپانیا رفت تا تجربه حضور در لیگ این کشور را نیز پیدا کند. وی پس از وایادولید راهی شرق اروپا شد و اسکی شهیر ترکیه آخرین مقصد این بازیکن بوده است.

 

البته این بازیکن در اسکی شهیر یک مصدومیت سخت را سپری کرد و چند ماه دور از میادین بود اما خودش را به بازی های آخر لیگ ترکیه رساند و در آخرین بازی اسکی شهیر نیز از دقیقه 72 در پست تخصصی به زمین بازی آمد.

 

ویکتور هوگو پاسوس در حال حاضر جدی ترین گزینه سرخپوشان برای پست هافبک دفاعی محسوب می شود، هر چند رویانیان برای آنکه دستش در پوست گردو نماند نیم نگاهی نیز به جذب رضا حقیقی دارد تا بزرگترین ضعف فعلی تیمش را نیز مرتفع کند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)