مرجع خبری پرسپولیس : سید جلال حسینی می گوید پرسپولیس با جذب 5-6 بازیکن کهکشانی و رویایی نخواهد شد و موافق استفاده از این القاب برای تیم جدیدش نیست.

 

* بعد از جدایی از سپاهان چه صحبتی در مورد این تیم اصفهانی داری؟

_ من از رحیمی و دکتر سمیعی نژاد تشکر می کنم. سه سال پرافتخار را در سپاهان داشتم اما امسال طوری شد که صلاح دیدم به پرسپولیس بپیوندم. الان هم آرزو می کنم این تیم قهرمان آسیا شود.

 

 

مطمئنا سپاهان هم تیمی نیست که از نبودن من متضرر شود چون موفقیت های این تیم به خاطر وجود چند بازیکن نیست.

 

* پس از جدایی از سپاهان از رحیمی دلخور نیستی؟

_ به هیچ عنوان دلخور نیستم، من افتخارات زیادی در این تیم کسب کردم و حالا هم برای موفقیت و کسب افتخارات بیشتر به پرسپولیس آمده ام.

 

* در پرسپولیس توقعات از تو زیاد است، می توانی آن ها برآورده کنی؟

_ من به تنهایی نمی توانم کاری انجام دهم چرا که بازیکن بخشی از بدنه باشگاه است. بقیه موفقیت ها به باشگاه و حمایت منطقی هواداران بستگی دارد.

 

* درست است که برای کسب محبوبیت بیشتر به پرسپولیس آمد؟

_ من به این مسائل کاری ندارم، در هر تیمی بودم سعی کردم از حاشیه ها کم کنم و بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم و در پرسپولیس هم همین رویه را دنبال می کنم.

 

* چقدر به قهرمانی با پرسپولیس فکر می کنی؟

_ قطعا یکی از برنامه های من برای آمدن پرسپولیس قهرمانی است اما باید توجه کنید که استقلال هم با آوردن یک مربی خوب در کنار سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی است. این سه تیم قطعا رقبای سرسختی برای قهرمانی پرسپولیس هستند.

 

* به هواداران پرسپولیس قول قهرمانی در لیگ دوازدهم را می دهی؟

_ امسال پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است ولی قطعا من و هیچ کدام از بازیکنان تیم نمی توانیم قول قهرمانی بدهیم. تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم تا انشالله دل هواداران را شاد کنیم.

 

* اما از تو به عنوان کسی که از سپاهان با بهترین خط دفاعی لیگ به پرسپولیس آمد توقع زیاد است.

_ اگر سپاهان در کار دفاعی عالی بود به این دلیل بود که به حریفان خیلی کم موقعیت گل می داد. همه بازیکنان در مواقع نیاز به فکر دفاع کردن بودند، حالا هم می گویم اگر پرسپولیس می خواهد آمار دفاعی خوبی داشته باشد، همه بازیکنان باید در مواقع نیاز در کار دفاع تیمی شرکت کنند. در سپاهان بهترین خط دفاعی را داشتیم چون هیچ وقت تنها 4 بازیکن وظیفه دفاع کردن را به عهده نداشتند.

 

* حضور دنیزلی هم در تصمیم گیری تو و انتخاب پرسپولیس به عنوان تیم جدیدت تاثیر داشت؟

_ من با مربیان خوب زیادی کار کردم که آخرین آن کرانچار بود و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. این بار هم دوست داشتم با یک مربی بزرگ دیگر به نام دنیزلی کار کنم و تجربه مفیدی را به تجربیاتم اضافه کنم.

 

* فکر می کنی چه تیم های مدعیان اصلی قهرمانی لیگ دوازدهم هستند؟

_ هنوز که زود است در مورد قهرمانی و مدعیان حرف بزنیم چون همه تیم ها خوب هستند اما پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی جدی ترین مدعیان خواهند بود.

 

* با بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده چه لقبی باید به پرسپولیس داد؟

_ هیچ وقت به یک تیم با جذب 5-6 بازیکن یا حتی بیشتر نمی توان لفب خاصی داد. بنابراین من برای پرسپولیس موافق لقب کهکشانی یا رویایی نیستم.

 

* حضور رویانیان چقدر در پیوستن تو به پرسپولیس نقش داشت؟

_ رویانیان مدیر بی شیله و پیله ای است. او مرد خوبی است و مطمئنا یکی از اصلی ترین عوامل حضورم در پرسپولیس شخص رویانیان بود. البته مذاکرات از طریق برادرم انجام شد اما به دلایلی که عنوان کردم در نهایت تصمیم گرفتم پرسپولیسی شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)