مرجع خبری پرسپولیس : ديروز حميدرضا علي‌عسگري هم به دفتر هيات فوتبال تهران رفت و قرارداد خود را براي دو سال ديگر با پرسپوليس تمديد كرد.

 

بازيكن 22 ساله پرسپوليس حالا در عين جواني يكي از قديمي‌هاي سرخ‌ها به حساب مي‌آيد و خودش هم روي اين موضوع تاكيد خاصي دارد. علي‌عسگري كه اواخر فصل قبل در پست مدافع راست بازي كرد معتقد است اگر در پست اصلي‌اش بازي نكند فوتبالش هرز مي‌رود و توانايي‌هايش ديده نمي‌شود.

 

 

چند وقتي تلفن همراهت را جواب نمي‌دادي؟


مسافرت بودم اما الان دو سه روز است كه خودم به‌صورت انفرادي در يك باشگاه بدنسازي تمرين مي‌كنم.

بالاخره قراردادت را هم تمديد كردي؟
بله، الان از هيات فوتبال برمي‌گردم. دوساله تمديد كردم.

شرايط مالي هم داشتي؟
من تا حالا 5 سال در خدمت پرسپوليس بوده‌ام و سال ششمي است كه قرار شده براي اين تيم بازي كنم. 5 سال گذشته از نظر مالي جالب نبود. در سه سال دوم، قراردادم كه دوباره تمديدش كردم نسبت به بقيه خيلي پايين‌تر بود در حالي كه مدت زمان بازي‌ام زياد بود. امسال به عنوان بازيكن آزاد مذاكره كردم و خوشحالم كه آقاي رويانيان شرايطم را درك كردند. يكسري صحبت‌هايي در مورد مبلغ شده بود اما باشگاه اعلام كرد مبالغ پرداختي ما مشخص است. من هم نمي‌دانم باشگاه با بقيه به چه شكل قرارداد بسته است.

شرطي در قراردادت نگذاشتي؟
من شرط خاصي نداشتم. مبلغ پيشنهادي‌ام را گفتم، يك مقدارش را پايين آوردند كه قبول كردم. من خودم را جزو خانواده پرسپوليس مي‌دانم. امسال يكي از قديمي‌هاي تيم هستم. به غير از علي‌آقا و آقامهدي اكثرا سابقه بازيكنان بالا نيست. من از 17 سالگي در پرسپوليس بودم و هر 5 سال در تيم بزرگسالان بازي كردم. از تمديد قراردادم خيلي خوشحالم و اميدوارم از لحاظ مالي هم قرارداد خوبي بسته باشم.

نظرت درباره خريدهاي جديد پرسپوليس چيست؟
به نظر من خريدهاي‌مان خيلي خوب بوده، بيشتر از اين هم خريد كنيم تيم شلوغ مي‌شود. نظر شخصي من اين است كه در بيشتر پست‌ها بازيكن داريم و تنها يك هافبك دفاعي مي‌خواهيم كه اميدوارم در اين پست هم باشگاه با يك خريد خيلي خوب نياز تيم را رفع كند.

براي پست بازي‌ات شرط نگذاشتي؟ مثلا اينكه مدافع راست نباشي؟
ببينيد بازيكن وقتي با باشگاه قرارداد مي‌بندد رسم نيست كه براي باشگاه شرط بگذارد. معمولا در تيم‌ها كمتر اين اتفاق مي‌افتد اما هر بازيكني در يك پست خاص كارآيي‌اش بالاتر است و در پست‌هاي ديگر آن كارآيي را ندارد البته من مي‌توانم در چند پست بازي كنم اما راندمانم خيلي پايين مي‌آيد. حالا شايد همان كارآيي هم براي خيلي از مربيان راضي‌كننده باشد اما خودم راضي نيستم. احساس مي‌كنم شرايط فوتبالم با بازي در پست غيرتخصصي خيلي پايين مي‌آيد البته وقتي مربي مي‌خواهد چاره‌اي نيست اما امسال تمام تلاشم را مي‌كنم كه در پست خودم بازي كنم. با توجه به بازيكناني كه جذب شده‌اند فكر نمي‌كنم لازم باشد در پست ديگري بازي كنم.

آينده پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟
فكر مي‌كنم تيم‌مان فوق‌العاده است و اگر خدا كمك كند مدعي قهرماني هستيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)