مرجع خبری پرسپولیس : میثاق معمارزاده می گوید پس از چند فصل درخشان در لیگ یازدهم روزهای بدی را پشت سر گذاشت اما حالا در فکر جبران است.

 

دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس این روزها به گفته خودش مشغول استراحت است و منتظر خواهد ماند تا فرصتی برای جبران یک فصل کابوس وار برایش فراهم شود. اتفاقی که مشخص نیست با پیراهن کدام تیم رخ خواهد داد.

 

 

* خیلی کم پیدا هستی!

_ فرصت استراحت برای ما فوتبالیست ها خیلی کم است و وقتی زمانش فرا می رسید باید آن را غنیمت دانست. فعلا استراحت را به هر چیز دیگری ترجیح می دهم.

 

* قبول داری فصل بدی را پشت سرگذاشتی؟

_ برای همه فصل بدی بود که با عدم نتیجه گیری آغاز شد و تا پایان فصل ادامه پیدا کرد. باید بگویم همه اعضای تیم به اندازه توانایی شان برای موفقیت تیم تلاش کردند و هیچکس کم کاری نکرد.

 

* مشکل کجا بود؟

_ به عقیده من مشکلات فنی نبود، بلکه روحی و روانی بود. راجع به خودم حرف می زنم، متاسفانه نتوانستم توانایی هایم را نشان دهم و دلیلش هم فقط خودم بودم، هیچ کس را هم مقصر نمی دانم. معتقدم شرایط اجازه نداد بتوانم از نظر شرایط روحی و روانی به وضعیت مطلوب برسم.

 

* از کدام شرایط صحبت می کنی؟

_ گذشته ها ، گذشته و جالب نیست دیگر در مورد آن حرف بزنیم. من چند فصل خوب در فوتبال ایران داشتم و یک فصل بد که دیگر به آن فکر نمی کنم، باید به آینده فکر کرد و گذشته ها را جبران کرد.

 

* چه کاری انجام می دهی تا این فصل بد دوباره تکرار نشود؟

_ کار خاصی قرار نیست انجام دهم بجز استراحت و فکر نکردن به آن روزهای بد که ممکن  است برای هر فوتبالیستی اتفاق بیفتد.

 

* حتما از قبل می دانستی که در لیست مصطفی دنیزلی نخواهی بود.

_ اصلا به این موضوع فکر نمی کنم و حرفی در موردش ندارم. تنها چیزی که در حال حاضر برای من اهمیت دارد این است که فصل آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

* فکر می کنی در پرسپولیس دوباره این فرصت به تو داده می شود؟

_ من فقط دنبال جبران آن فصل بد هستم، اگر در پرسپولیس این فرصت به من رسید که هیچ، اگر جای دیگری هم باشم مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که یک فصل خوب داشته باشم. فصل بد گذشته را فقط با عملکرد موفق در فصل آینده می توان جبران کرد.

 

* نظرت در مورد پیوستن شهاب گردان به پرسپولیس؟

_ گفتم فعلا فقط می خواهم استراحت کنم و نظری در این مورد ندارم، به موقع می توان راجع به همه چیز حرف زد.

 

* شایعه شده به عنوان دروازه بان دوم قرار است به استقلال بروی؟!

_ (با خنده) من نمی خواهم راجع به مسائل حاشیه ای صحبت کنم اما شما مدام سئوال حاشیه ای می پرسید، فعلا فقط می خواهم استراحت کنم. چند روز صبر کنید تکلیفم مشخص می شود و حرف هایم را خواهم زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)