مرجع خبری پرسپولیس : سید جلال حسینی مدافع جدید پرسپولیس شاید تنها عضو بدون تغییر خط دفاعی تیم ملی ایران مقابل قطر باشد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ ملی پوشان ایران در حالی روز سه شنبه در دومین دیدار خود از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف قطر می رود که مصدومیت های متعدد و شیوع سرماخوردگی در اردوی تیم، به نگرانی کارلوس کی روش افزوده است.

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که در بازی مقابل ازبکستان ترکیب دور از انتظار و متفاوتی را روانه مسابقه کرده بود، برای بازی با قطر ناچار است تغییرات زیادی به خصوص در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد کند.

 

در این میان اما سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس تنها عنصری است که جایگاهش همچون بازی با ازبکستان در ترکیب تیم ملی ایران تهدید ناپذیر است. آنچه از تمرینات اخیر ملی پوشان قابل برداشت است ، اینکه مهرداد پولادی دیگر ملی پوش پرسپولیس به احتمال فراوان به سمت چپ خط دفاعی ایران باز خواهد گشت.


با مصدومیت پژمان منتظری، هادی عقیلی که هفته کذشته شایعاتی مبنی بر خداحافظی اش با پیراهن تیم ملی نیز به گوش می رسید، زوج حسینی در قلب دفاع تیم ملی ایران خواهد بود. خسرو حیدری هم بازیکنی است که گفته می شود در بازی روز سه شنبه در سمت راست خط دفاعی ایران قرار خواهد گرفت.


به این ترتیب سید جلال حسینی تنها بازیکن خط دفاع 4 نفره ایران مقابل ازبکستان است که در بازی مقابل قطر هم در ترکیب ثابت ایران قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)