{jcomments off}یک ساعت بعد اما / نمایش فوتبال برای خانم ها و آقایان در سینما آزاد شد

مرجع خبری پرسپولیس : پليس تهران از پلمپ پرديس سينمايي زندگي به دليل فروش بليت مسابقات فوتبال يورو 2012 به زنان خبر داد.


مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، اعلام كرد: در پي فروش بليت مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) توسط پرديس سينمايي زندگي و اطلاع ماموران پليس تهران از اين امر، ماموران پليس اماكن با مراجعه به اين محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند.

 

براساس گزارش پليس پايتخت، پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2012) تنها براي آقايان مجاز است و سينماهايي كه قصد فروش بليت در اين زمينه را دارند، بايد با هماهنگي انجمن سينماداران و پليس اماكن تهران براي دريافت مجوز در اين خصوص اقدام كنند.

 

***

 

اما ساعتی بعد خبر رسید مدیر انجمن سینماداران از برطرف شدن مشکل نمایش فوتبال در سالنهای سینمایی دارای مجوز از امشب و طبق مذاکره با وزارت ارشاد خبر داد.

محمد اشرفی، مدیر انجمن سینماداران  گفت: ما با وزارت ارشاد در این ارتباط صحبت کردیم و طبق رایزنی های آنها نمایش فوتبال در سالنهای سینمایی برای خانم ها و آقایان منعی ندارد. همانطور که می دانید اختیار سالنهای سینمایی برعهده وزارت ارشاد است و ما باید برای مجوزها به این وزارتخانه مراجعه کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی وظیفه امنیت شهر را برعهده دارد اما براساس قانون مجوز سالنهای سینمایی به ارشاد محول شده و برای چنین مشکلاتی ما با آنها مذاکره می کنیم.

اشرفی تاکید کرد: با توجه به این موضوع تعدادی از سالنهای سینمایی که مجوز نمایش فوتبال را گرفته اند از امشب می توانند میزبان خانم ها و آقابان برای نمایش فوتبال باشند.

وی تصریح کرد: فضای سالنهای سینمایی نمی گذارد تنش ایجاد شود و حرفهای استادیومی بین مخاطبان رد و بدل شود. زیرا با دیدن چنین صحنه هایی به آنها تذکر داده خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)