رسانه های قطر نوشتند

مرجع خبری پرسپولیس : رسانه های کشور قطر در آستانه بازی حساس امروز کشورشان مقابل ایران، ورزشگاه آزادی را به عنوان ترسناک ترین ورزشگاه قاره کهن معرفی کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در این میان سایت رسمی فدراسیون فوتبال قطر و سایت قطر ساکر به معرفی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی که میزبان بازی های خانگی پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران است پرداخته اند.

 

در این گزارش آمده است: ورزشگاه آزادی (آریامهر سابق) در غرب پایتخت ایران، یکصد هزار نفر گنجایش دارد و برای میزبانی از بازی های آسیایی 1974 تهران ساخته شد.

 

ورزشگاه آزادی پس از سال های طولانی همچنان پنجمین ورزشگاه بزرگ دنیا محسوب می شود که بزرگترین ورزشگاه غرب قاره آسیا نیز هست.

 

این ورزشگاه در غربی ترین نقطه شهر تهران قرار دارد و مردم پایتخت ایران دسترسی آسانی به آن دارند، به طوریکه با سر و صدای وحشتناک یکصد هزار نفری اغلب تیم های میهمان توانایی نشان دادن بخش اعظمی از توانایی هایشان را در ورزشگاهی که محل انجام بازی های خانگی پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران است ندارند و به همین خاطر به این استادیوم بتنی لقب ترسناک ترین ورزشگاه قاره کهن را داده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)